Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung esittelee uuden SD- ja MicroSD-muistikorttimalliston

Samsung Electronics Nordic

Samsung esittelee uuden SD- ja MicroSD-muistikorttimalliston

Julkaistu: 22.04.2014 klo 11:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Tallenna suuria tietomääriä turvallisesti. Samsungin uudet muistikortit voi tunnistaa uusista väreistä.

Helsinki 22. huhtikuuta 2014 – Samsung esittelee uusia kameroihin ja mobiililaitteisiin suunniteltuja SD- ja microSD-muistikortteja. PRO-, EVO- ja Standard-luokan muistikortit ovat kaikki räätälöity erilaisiin tarpeisiin. Muistikortteja on saatavana 4 - 64 GB:n tallennuskapasiteetilla. PRO-sarjan muistikortit voi tunnistaa hopeisesta, EVO-sarjan oranssista ja Standard-sarjan sinisestä värityksestä. Tallennuskapasiteetti on ilmaistu selkeästi valkoisella numerolla.

Jopa 90 MB sekunnissa

Samsungin uusi muistikorttimallisto tarjoaa korkeita siirtonopeuksia, suurempaa tallennuskapasiteettia ja vankempaa turvallisuutta. PRO- ja EVO-sarjan muistikorteissa on tuki UHS-I class 1 -luokan nopeuksille (Ultra High Speed, PRO: 90 MB/s ja EVO: 48 MB/s). 64 GB:n kortille voi tallentaa peräti 670 minuuttia FullHD-videota (30 fps), joten korttia ei tarvitse vaihtaa kesken videokuvauksen.

Säilytä muistot turvallisesti

Jotta kuvat, videot ja asiakirjat säilyvät turvassa, uudet muistikortit on suunniteltu kestämään vettä ja kosteutta, korkeita ja matalia lämpötiloja sekä sähkömagneettista säteilyä ja röntgen-laitteita. Muistikortit eivät esimerkiksi vahingoitu lentokenttien turvatarkastuksien läpivalaisukoneissa. Kaikki Samsungin uudet muistikortit säilyvät ehjänä vedessä peräti 24 tuntia. Korttien käyttölämpötila on -25°C – 85°C. (Säilytyslämpötila -40° C – 85°C). Lisäksi muistikortit kestävät jopa 1,9 tonnia painavan ajoneuvon yliajon.

Samsungin uusi muistikorttimallisto saapuu kauppoihin toukokuussa.

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä. Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista:www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon