Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Robinin kevään ainoa nimmarikeikka Elisa Studiolla perjantaina

Elisa Oyj

Robinin kevään ainoa nimmarikeikka Elisa Studiolla perjantaina

Julkaistu: 12.03.2014 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Suomen suosituin teinitähti Robin jakaa nimikirjoituksia perjantaina 14.3. klo 17–18 Elisa Studiolla Lasipalatsissa. Nimikirjoitustenjakotilaisuus on Robinin kevään ainoa.

Robinin nimikirjoitustenjakotilaisuus on osa uudistuneen Elisa Studion avajaisviikon ohjelmaa. Samalla julkistetaan Robinin ja Elisa Viihteen välinen laaja yhteistyö:

• Elisa Viihde esittää yksinoikeudella Robinin heinäkuisen Helsinki POP SHOW -Olympiastadion-konsertin (9.7.2014).
  • Elisa Viihteen omassa ohjelmakirjastossa Aitiossa on 13.3. alkaen katsottavissa lähes 50 ainutlaatuista Robin-videota. Esimakua saa Elisa Viihteen vuokraamossa, jossa osa Robin-videoista on katsottavissa maksutta 31.3. saakka.
  • Elisa Viihde Aition 13.–31.3.2014 välisenä aikana tilanneet osallistuvat arvontaan, jossa voi voittaa liput Robinin stadionkeikalle.

Robin jakaa nimikirjoituksiaan Elisa Studiolla sen kunniaksi, että tämän viikon torstaina tulevat myyntiin Olympiastadionilla järjestettävän Robin-jättikonsertti Helsinki POP SHOW:n liput sekä uusi BOOMBOX-cd.

Nimikirjoitustenjakotilaisuudessa jaetaan 500 ensimmäiselle Robinin nimikirjoituskortti ja juliste. Elisa Studion ulkopuolella on levykaupan myyntipiste, ja BOOMBOX-cd:n ostajat pääsevät VIP-jonon kautta hakemaan nimikirjoitusta suoraan Robinilta.

Uudistuneen Elisa Studion avajaisviikko huipentuu lauantai-illan ilotulitukseen klo 19 Lasipalatsin katolta.

Lisätietoja: Laura Kuulasmaa, Business Manager - Elisa Viihde content users, p. 050 345 0056, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa Studio sijaitsee osoitteessa Mannerheimintie 22–24, 00100 Helsinki.

Elisa Viihde on uuden ajan viihtymisen palvelu, joka vapauttaa nauttimaan tv-ohjelmista ja muusta viihteestä juuri silloin kun sinulle sopii. Elisa Viihde tarjoaa valtavasti tilaa ja tapoja tallentaa, uusimmat elokuvat ja eniten kotimaista sisältöä sekä monipuolisen valikoiman kanavapaketteja ja ohjelmakirjastoja. www.elisa.fi/viihde

Elisa Viihde Aitio on Elisa Viihteen oma ohjelmakirjasto, joka sisältää kuukausimaksulla satoja laadukkaita elokuvia sekä tv- ja lastenohjelmia. Ulkomaisten huippuelokuvien lisäksi tarjolla on yli 50 kotimaista elokuvaa. Aitio on nyt jokaisen katsottavissa myös suoraan netistä hintaan 9,90 €/kk, ilman sitoumuksia. http://online.elisaviihde.fi/ohjelmakirjastot

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi