Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Relacom-konserni nimitti Sami Kurunsaaren liiketoiminnan kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi

Julkaistu: 23.08.2016 klo 13:15
Julkaisija: Relacom

Teknologiayritys Relacom rekrytoi Sami Kurunsaaren liiketoiminnan kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi (Vice President Business Development). Hän vastaa liiketoiminnan jatkuvasta kehittämisestä Relacomin kasvualueilla: kuidussa ja mobiiliverkoissa, Power- sekä M2M/Internet of Things-liiketoiminnoissa.

Sami Kurunsaarella on lähes 25 vuoden kokemus teknologiapalveluiden johtamisesta, liiketoiminnan kehittämisestä ja myynnistä. Viimeksi hän on toiminut Schneider Electricilla Suomessa energiayksikön johtajana (Vice President, Energy), ja toimi sitä ennen Relacom-konsernissa Relacomin Power-liiketoiminnan johtajana konsernitasolla. Lisäksi hänellä on kokemusta sähköverkkojen omaisuudenhoidosta ja investointipankkitoiminnasta.

”Näemme Relacomin kasvualueiden eli kuitu- ja mobiiliverkko-, Power- sekä M2M/Internet of Things -liiketoimintojen välillä merkittäviä synergiaetuja kotimarkkinoillamme Pohjoismaissa. Sami Kurunsaaren rekrytoinnilla voimme koordinoida ja hallinnoida toimintojamme entistäkin tehokkaammin ja myös luoda aitoa lisäarvoa nykyisille ja uusille asiakkaillemme”, Relacom-konsernin toimitusjohtaja Veronica Ezeyza-Alvea sanoo.

Sami Kurunsaari on konsernin johtoryhmän jäsen. Hänen asemapaikkanaan on Helsinki.

Veronica Ezeyza-Alvear, CEO Relacom Group, +46 8-553 900 00

Relacom tarjoaa integroituja telekommunikaation, energia-alan ja M2M-järjestelmien teknologiapalveluja Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Yrityksen asiakkaisiin kuuluvat Pohjoismaiden johtavat palveluntarjoajat energia- ja telekommunikaatioalalla, kuten Telia, Telenor ja Fortum sekä monet vähittäiskaupan toimijat. Relacomin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Lue lisää: www.relacom.com