Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » PPO Yhtiöt Oy:n monitoimilaiteliiketoiminta Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy:lle

Elisa Oyj

Julkaistu: 13.11.2013 klo 10:30
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 13.11.2013

PPO Yhtiöt Oy on myynyt monitoimilaiteliiketoimintansa Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy:lle. Kaupan myötä monitoimilaitteiden myynti ja huoltopalvelu jatkuu ja kehittyy alueella.

Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy on ostanut Elisa-konserniin kuuluvan PPO Yhtiöt Oy:n monitoimilaiteliiketoiminnan. Kauppahintaa ei julkisteta. Huoltopalvelusta vastaava asiantuntija siirtyy Konttoripisteen palvelukseen ns. vanhana työntekijänä.

- Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy:llä on lähes 30 vuoden kokemus toimistotekniikka- ja IT-osaamisesta. Yrityksemme henkilöstö on sitoutunut vastuulliseen ja pitkäjänteiseen liiketoimintaan, mikä näkyy päivittäisessä työssämme sidosryhmien kanssa. Liiketoiminnassamme pyrimme asiakaslähtöisiin ratkaisuihin ja sitä kautta pitkäaikaisiin kumppanisuhteisiin. Henkilöstömme vaihtuvuus on pieni, mikä kertoo osaltaan yrityksemme toimintatavan toimivuudesta. Olemassa olevien ja uusien asiakkuuksien palvelun parantamiseksi luontainen kasvusuunta on Pohjois-Pohjanmaa, jossa elinkeinoelämä on kehittyvää ja vahvalla pohjalla, kertoo Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy:n toimitusjohtaja Tuomo Lahti.

- Kaupan myötä monitoimilaiteliiketoimintaan erikoistunut yritys jatkaa Konica-Minolta –monitoimilaitteiden myyntiä ja huoltopalvelua PPO:n toimialueella, ja asiakkaat saavat tutut tuotteet jatkossakin ammattitaitoisesti palveltuna, toteaa PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja Ari Punkkinen.

Lisätietoja medialle:

PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja, Elisan Itä-Suomen aluejohtaja Ari Punkkinen, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Keski-Pohjanmaan Konttoripiste Oy, toimitusjohtaja Tuomo Lahti, puh. 0400 667 593,  etunimi.sukunimi@kp-konttoripiste.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluihin keskittyvä yritys, jonka asiakkaana on 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisan palvelut tarjoavat kuluttajille uusia mahdollisuuksia viestimiseen, oppimiseen ja viihtymiseen sekä organisaatioille välineitä toimintatapojen kehittämiseen ja tuottavuuden parantamiseen. Markkinajohtaja Elisa investoi Suomeen vuosittain noin 200 miljoonaa euroa. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Liikevaihto vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 3 870. Lisätietoja www.elisa.fi

Keski-Pohjanmaan Konttoripiste  Oy on vuonna 1985 perustettu täyden palvelun toimistotekniikka  ja IT-palveluihin keskittynyt yritys. Toimimme kahdella paikkakunnalla, Kokkolassa ja Pietarsaaressa ja olemme osa maanlaajuista Suomen suurinta  IT-alan DataGroup -ketjua. Data Group -liikkeitä on kaikkiaan 54 kpl ja niissä työskentelee noin 350 it-alan ammattilaista. Jäsenliikkeiden yhteinen liikevaihto on 71 miljoonaa euroa.  Vahvuutemme ja osaamisemme perustuu jatkuvaan kouluttautumiseen sekä koko ketjun ja siihen kuuluvien liikkeiden tietotaidon ja tekemisen hyödyntämiseen. Lisätietoja www.kp-konttoripiste.fi