Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » PPO Laajakaistapalveluiden uudistusprojekti vauhdissa – uudet modeemit maalis-huhtikuussa lähes 10 000 asiakkaalle

Elisa Oyj

Julkaistu: 05.03.2014 klo 12:04
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 5.3.2014

PPO:n laajakaistapalveluiden muutos Saunalahti ADSL –palveluksi on loppusuoralla kuluttaja-asiakkaiden osalta, maalis-huhtikuun aikana lähes 10 000 asiakasta saa uuden modeemin. Myös PPO Viihde –palvelun muutos Elisa Viihde –palveluksi on käynnistymässä. Laajakaistapalveluiden muutokset eivät koske tässä vaiheessa yritysasiakkaita.

Kuluttaja-asiakkaiden laajakaistapalveluiden päivitykset Jokilaaksojen alueella ovat hyvässä vauhdissa. Lähes 10 000 asiakasta saa maalis-huhtikuussa aikana postitse uuden modeemin, jossa on parempi WLAN-kapasiteetti ja ADSL2+ -standardin tuki. Tämän jälkeen palvelu voidaan päivittää Saunalahti ADSL –palveluksi. Palvelun hinta tai ominaisuudet eivät muutu.

- Kun modeemipostitukset on tehty, teemme verkkoomme teknisen muutoksen, jonka jälkeen Saunalahti ADSL -palvelu päivittyy asiakkaillemme. Tiedotamme muutoksen tarkemmasta ajankohdasta tekstiviestillä huhtikuussa mikäli asiakas on ilmoittanut yhteystietonsa asiakaskirjeessä kerrottujen ohjeiden mukaisesti. Muutoksen etenemistä voi seurata myös osoitteessa www.elisa.fi/tiedotteet, kertoo Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén.

PPO Viihde –palvelu korvataan Elisa Viihde –palvelulla 31.5.2014 mennessä. Asiakkaat saavat maksutta uuden digiboksin ja kirjeitse tarkemmat tiedot palveluun kuuluvan laajakaistan kytkentäajankohdasta.

- Elisa Viihde tarjoaa yli 100 vuorokauden verran tallennustilaa, laajan videovuokraamon sekä runsaasti mielenkiintoista sisältöä. Kätevän etäkäytön avulla asiakas voi tallentaa ohjelmia missä vain ja milloin vain, ja katsella niitä myös iPad- ja Android-tableteilla. Videovuokraamon lisäksi  tarjolla monipuolinen valikoima erilaisia ohjelmakirjastoja, kuten HBO ja Elisa Viihde Aitio, joista voi seurata suosikkiohjelmia kuukausimaksulla, Castrén jatkaa.

Lisätietoja: Elisa Oyj, liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt –listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi