Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » PPO ADSL -palveluiden muutokset Saunalahti ADSL -palveluksi päätökseen, Yritys ADSL ja Viihde -palveluiden muutokset käyntiin

Elisa Oyj

Julkaistu: 09.05.2014 klo 13:31
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 9.5.2014

PPO ADSL -liittymien muutokset Saunalahti ADSL -palveluksi on kuluttaja-asiakkaiden osalta saatu lähes valmiiksi. Yritysasiakkaiden ADSL-palveluiden muutos tehdään viikoilla 20-21. Lisäksi PPO Viihde -palvelu muuttuu touko-kesäkuun aikana monipuoliseksi Elisa Viihde -palveluksi.

Elisa on vienyt lähes päätökseen mittavan kuluttaja-asiakkaiden ADSL -palveluiden muutoksen Saunalahti ADSL -palveluksi Jokilaaksojen alueella. Toukokuun aikana tuhansille asiakkaalle on kytketty uusi laajakaistapalvelu.

- Iso muutosprojekti on sujunut pääosin hyvin, ja siitä haluan kiittää erityisesti asiakkaitamme joilta muutos on edellyttänyt joko modeemin uudelleenkäynnistyksen tai uuden modeemin käyttöönoton, kiittää Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén.

Muutosprojektissa jäljellä on enää joitakin satoja liittymiä, joiden osalta asiakas ei ole noutanut uutta modeemiaan postista vaan se on palautunut Elisalle.

- Lähetämme näille asiakkaille asiakastiedotteen sekä vielä kerran modeemin lähimpään postin toimipisteeseen. Jotta tietoliikenneyhteyteen ei tule pidempää katkosta, on tärkeää, että asiakas hakee modeemin postista heti saapumisilmoituksen jälkeen ja ottaa sen käyttöön saatuaan meiltä tekstiviesti-ilmoituksen, tai kun vanha palvelu lakkaa toimimasta, Castrén korostaa.

Yritysasiakkaiden ADSL-palvelut muuttuvat Elisa ADSL -palveluksi viikoilla 20-21

Yritysasiakkailla käytössä ollut PPO Laajakaista -palvelu muutetaan Elisa Yrityslaajakaista -palveluksi viikoilla 20-21. Palvelun hinta ja ominaisuudet säilyvät pääosin ennallaan. Asiakkaat saavat uuden tekniikan mukaisen modeemin veloituksetta. Muutos saattaa aiheuttaa lyhyen katkoksen palvelussa, tarkemmasta muutosajankohdasta tiedotetaan tekstiviestillä niitä yritysasiakkaita, jotka ovat ilmoittaneet Elisalle matkapuhelinnumeronsa.

Monipuolinen Elisa Viihde korvaa PPO Viihde -palvelun kesäkuussa

PPO Viihde -palvelun osalta muutostyö on siirtynyt kesän alkuun ja tavoitteena on, että palvelut muuttuvat kesäkuun aikana automaattisesti Elisa Viihde -palveluksi. Uudistuksen jälkeen asiakkailla on käytössään monipuolinen Elisa Viihde -palvelu, joka tarjoaa mm. mittavan tallennustilan ja mahdollisuuden katsoa tallenteita tabletilla vaikka kesämökillä.

Elisa Viihde -sopimus on voimassa asiakkaiden nykyisten sopimusten mukaisesti ja palvelun hinta on jatkossa 39,90 €/kk. Asiakkaat saavat Elisa Viihde -palvelun myötä uuden digiboksin ja osa asiakkaista myös uuden laajakaistamodeemin.

Asiakaspalveluinfo

Palveluiden yhtenäistyessä asiakkaita palvellaan Elisan asiakaspalvelukanavissa sekä vielä voimassa olevien PPO-palveluiden osalta vanhassa PPO-asiakaspalvelunumerossa.

Kuluttajille:

• Elisan palvelut: asiakaspalvelunumero 01019 0240, (ma-pe 8-19, la 10-16.30, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h). asiakastuki.elisa.fi
  • Saunalahti-palvelut: 01019 0230 (ma-pe 8-19, la 10-16.30, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h). asiakastuki.saunalahti.fi
  • Omaguru-palvelu auttaa laitteiden ja palvelujen käyttöönotossa, asennuksissa ja ongelmatilanteissa numerossa 0600 900 500 ark 8-21 ja la 9-17 (1,99 €/min + mpm/pvm). www.omaguru.fi

Yrityksille:

• Yritysasiakaspalvelu 010 80 8088* (ma-pe 8-16.30)
  • Tekninen tuki 010 80 4400* (ma-pe 7.30-20, la 8-16, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h)
  • yritysten-asiakastuki.elisa.fi

Vielä voimassa olevissa PPO-palveluissa palvellaan numerossa 08 429 1400. Lisää yhteystietoja www.elisa.fi/ppo

Lisätietoja tiedotusvälineille: Elisa Oyj, liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 66 906, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi