Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Observis Oy festarisovellusten markkinajohtajaksi

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Observis Oy festarisovellusten markkinajohtajaksi

Julkaistu: 20.04.2016 klo 12:53
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

N.C.D. Production Oy ja Observis Oy ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen mobiilisovellusten toteuttamisesta N.C.D. Production Oy:n tuottamille festareille. Sovellukset tulevat sisältämään kaiken festarikävijälle olennaisen tiedon tapahtumasta, muun muassa festari-infon, esiintyjät ja aikatalut. Ilmaiset sovellukset julkaistaan Android, iOS ja Windows Phone – alustoille, joiden sovelluskauppoihin ne alkavat ilmestyä kevään kuluessa.

”Mobiilisovellukset mahdollistavat meille täysin uuden tavan viestiä tapahtumista festarivieraille”, iloitsee N.C.D. Production Oy:n markkinointipäällikkö Sinikka Långström. ”Sovellusten avulla pystymme tarjoamaan festarivieraille tapahtuman koko tietopaketin ja muuta kiinnostavaa sisältöä jo hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Mobiili on meistä luonnollinen alusta myös festariviestinnälle, koska älypuhelimet ovat viestinnän ja viihteen arkipäivää.”

”Suomen suurimman festarituottajan kumppanina olemme liiketoiminta-alueen selkeä markkinajohtaja”, toteaa Observis Oy:n kaupallinen johtaja Timo Paakki. ”Pitkä yhteistyö Jurassic Rockin kanssa on opettanut meille paljon tapahtumasovellusten toteuttamisesta ja N.C.D. Production Oy:n kanssa pääsemme näyttämään osaamistamme isossa mittakaavassa.”

Sovellukset toteutetaan ainakin 12 festarille tulevana kesänä, ensimmäisenä julkaistaan South Park Tampere. Muista mainittakoon mm. Himos Juhannus, Tammerfest, Summer Up ja tottakai Jurassic Rock.

N.C.D. Production Oy, Sinikka Långström, markkinointipäällikkö
Puh: 020 7119206,
Email: sinikka@ncdpro.fi
www.ncdpro.fi

Observis Oy, Timo Paakki, kaupallinen johtaja
Puh: 040 809 1627
Email: timo.paakki@observis.fi
www.observis.fi

N.C.D. Production Oy on tapahtumatuotantoon erikoistunut yritys. Se tuottaa tapahtumia, festivaaleja ja konsertteja eri puolella Suomea. N.C.D. Productionin tuottamia festivaaleja ovat mm. Himos Juhannus,
Suomipop-festivaali, Jysäri, Sataman Yö -tapahtuma sekä Kuopio RockCock – festivaali.

Observis Oy on mikkeliläinen, nopeasti kasvava ohjelmistotalo, joka tuottaa älykkäitä sovelluspalveluja liiketoiminnan tehostamiseen. Toteutamme digitalisoituja ratkaisuja asiakkaidemme haasteisiin sillä haluamme auttaa yrityksiä palvelemaan asiakkaitaan älykkäämmin.