Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Mestis-kausi käynnistyy tänään – huippujääkiekkoa katsottavissa Elisa Viihteessä

Elisa Oyj

Julkaistu: 14.09.2016 klo 12:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Kiekkofanit voivat alkavallakin Mestis-kaudella nauttia Suomen toiseksi korkeimman jääkiekkosarjan otteluista Elisa Viihteessä.

Mestis ja jääkiekko ovat tärkeä osa asiakkaidemme arvostamaa urheiluviihdetarjontaamme. Kaikkia Mestiksen otteluita on voinut seurata Elisa Viihteessä jo useamman kauden ajan, joten on luonnollista, että olemme mukana kehittämässä Mestistä ja suomalaista jääkiekkoa myös jatkossa, sanoo Elisa Viihteen Business Manager Ilkka Vanala.

Tänään alkavalla Mestis-kaudella parannamme asiakkaidemme katsomiskokemusta entisestään, Vanala kertoo.

Jääkiekon ystäville tämä tarkoittaa muun muassa otteluiden parempaa äänen- ja kuvanlaatua.

Jokaiselta kierrokselta Elisa Viihteen Fanseatissa esitetään vähintään yksi ottelu ja kaikki kierroksen ottelut ovat aina katsottavissa Fanseat-palvelussa.

Ottelutaltioinnit ovat myöhemmin katsottavissa Elisa Viihteessä ja Fanseatissa niissä esitettyjen otteluiden osalta.

Elisa Viihteen Fanseat on katsottavissa Elisa Viihteen digiboksilla kanavapaikoilla 841-844 tai kaapeli-tv:ssä kanavapaikoilla 361-364. Fanseat on saatavilla myös erillisenä online- ja mobiilipalveluna osoitteesta fanseat.com.

Elisa ja Fanseat tarjoavat ylivoimaisen alustan Mestis-kiekon tarjoamiseen suomalaiskoteihin. Palvelun hinnoittelu hakee vertaistaan markkinoilla. Me Mestiksessä voimme olla erittäin tyytyväisiä siihen, että olemme mukana tuomassa suosituimman urheilulajimme kaikkien saataville, Mestiksen hallituksen puheenjohtaja Tuomas Haanpää sanoo.

Mestiksen avauskierroksen ottelut keskiviikkona 14.9:

IPK-Hokki     Katsottavissa: Elisa Viihde Fanseat ja Fanseat.com

RoKi-Hermes     Katsottavissa: Elisa Viihde Fanseat ja Fanseat.com

TUTO Hockey-Espoo United     Katsottavissa: Elisa Viihde Fanseat ja Fanseat.com

KeuPa HT-JYP-Akatemia     Katsottavissa: Fanseat.com

Jokipojat-SaPKo     Katsottavissa: Elisa Viihde Fanseat ja Fanseat.com

Peliitat-LeKi     Katsottavissa: Fanseat.com

Lisätietoja: Ilkka Vanala, Business Manager, Elisa Viihde, p. 050 506 1082, ilkka.vanala@elisa.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja. Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 200 000. Liikevaihto vuonna 2015 oli 1,57 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi