Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMPin turvapuhelinliiketoiminta Elisalta Stella Turvapuhelin ja Hoiva Oy:lle

Elisa Oyj

KYMPin turvapuhelinliiketoiminta Elisalta Stella Turvapuhelin ja Hoiva Oy:lle

Julkaistu: 09.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, Alueellinen lehdistötiedote 9.3.2015

KYMP Oy on sulautunut Elisaan ja alueen turvapuhelinpalveluista vastaa toukokuusta alkaen alan markkinajohtaja Stella. Asiakkailta muutos ei vaadi toimenpiteitä.

Stella on ostanut KYMP Oy:n aikaisemmin tuottaman turvapuhelinpalveluliiketoiminnan Elisalta. Kauppaan ei kuulu henkilöstösiirtoja. Asiakkaiden sopimukset, asiakaspalvelu ja laskutus siirtyvät Stellalle 1.5.2015. alkaen.

- Alueen asiakkaat saavat jatkossa laadukkaat turvapuhelinpalvelut Suomen johtavalta kodinhoito- ja terveyspalveluiden toimijalta. Asiakkaille muutos ei aiheuta katkosta palveluun eikä vaadi muita toimenpiteitä, kuin mahdolliset suoraveloituksiin ja e-laskuihin liittyvät muutokset, kertoo Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén.

- Stellan hälytyskeskukseen ovat tähänkin mennessä ohjautuneet KYMP Oy:n turvapuhelinliiketoiminnan hälytykset, joten hälytyksiin vastaa myös jatkossa sama henkilökunta. Stellan valtakunnallinen hälytyskeskus päivystää läpi vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä, Stellan toimitusjohtaja Artti Aurasmaa kertoo.

Stellan asiakaspalvelu palvelee 1.5.2015 alkaen kaikissa turvapuhelinasioihin liittyvissä kysymyksissä numerossa 010 4088 117 ark. klo 8-16 sekä sähköpostitse osoitteessa turvapuhelin@stella.fi

Elisa Oyj, Matias Castrén, liiketoimintajohtaja, puh. 050 506 6906, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Stella, Artti Aurasmaa, toimitusjohtaja, puh. 045 186 1775, etunimi.sukunimi@stella.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi