Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMP–sähköpostit siirtyvät Elisan ylläpitoon

Elisa Oyj

KYMP–sähköpostit siirtyvät Elisan ylläpitoon

Julkaistu: 25.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 25.3.2015

Osana KYMPin ja Optimiratkaisuiden tuotevalikoiman yhtenäistämistä Elisaan nykyiset kymp.net ja planet.fi -sähköpostitilit siirtyvät 11.-12.4.2015 Elisan ylläpitoon. Muutos koskee myös pääasiassa yrityskäytössä olleita, omalla verkkotunnuksella (domain) toimivia sähköpostitilejä. Sähköpostiosoitteisiin ei tule muutoksia ja sähköpostit toimivat kuten ennenkin. Lisäksi asiakkaat saavat käyttöönsä helppokäyttöisen Elisan Webmailin, joka toimii useimmissa päätelaitteissa.

Sähköpostitilien tekninen siirto Elisan ylläpitoon ei vaikuta palveluun. Sähköpostiosoitteet, sähköpostiviestit, kirjautumiseen käytettävä salasana, osoitekirja sekä sähköpostin ominaisuudet ja asetukset säilyvät ennallaan. Vain internetselaimen kautta käytettävän sähköposti muuttuu ja kirjautuminen tapahtuu muutoksen jälkeen osoitteessa webmail.elisa.fi

- Huhtikuussa tehtävä muutos koskee useita tuhansia sähköpostitilejä. Asiakkailta sähköpostin tekninen siirto Elisan ylläpitoon ei pääsääntöisesti vaadi toimenpiteitä, mutta muutoksen aikana sähköpostipalvelussa on hetkellinen käyttökatkos. Tiedotamme muutoksesta asiakkaitamme useilla sähköpostitiedotteilla ja www-sivuillamme, kertoo Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén.

Lisätietoja: Elisa Oyj, liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi