Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMP Oy:n kuluttajamyynnin henkilöstöneuvottelut päätökseen

Elisa Oyj

KYMP Oy:n kuluttajamyynnin henkilöstöneuvottelut päätökseen

Julkaistu: 17.03.2014 klo 17:30
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 17.3.2014

Elisan ja KYMP Oy:n toimintojen yhtenäistämisen suunnittelu on edennyt ja alueen kuluttajamyynnissä siirrytään yhteiseen toimintamalliin. Henkilöstön kanssa käydyt yt-neuvottelut on saatu päätökseen 17.3.2014. Neuvotteluiden piirissä oli yhteensä 21 henkilöä. Yt-neuvotteluissa henkilöstön vähennystarpeeksi täsmentyi kolme henkilöä, joiden työsuhteet päättyvät tuotannollisista syistä ja uudelleenjärjestelyistä johtuen. Lisäksi määräaikaiset työsopimukset päättyvät sopimuksen mukaisesti kesällä.

Elisa-konsernin myymälätoimintojen yhtenäistämisen myötä KYMP:n ja Elisan asiakkaita palvellaan jatkossa Kotkassa Prisman myymälässä ja Kouvolassa Veturin myymälässä. Lappeenrannassa asiakkaita palvellaan Kauppakadun ja Prisman myymälöissä, sekä Imatralla Prisman myymälässä. Lisäksi Saunalahti-myyntipisteitä tullaan lisäämään.

- Henkilöstömäärän sopeutustarpeet on käsitelty KYMPin henkilöstön kanssa hyvässä yhteistyössä. Myyntikanaviemme yhtenäistämisellä asiakkaamme saavat yhtenäisen palvelukokemuksen ja entistä kattavamman valikoiman palveluita, kertoo KYMP Oy:n toimitusjohtaja, Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén

Lisätietoja: KYMP Oy:n toimitusjohtaja, Elisan liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi