Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » KYMP Oy:lle ja Optimiratkaisut Oy:lle uudet toimitusjohtajat Elisalta

Elisa Oyj

KYMP Oy:lle ja Optimiratkaisut Oy:lle uudet toimitusjohtajat Elisalta

Julkaistu: 14.01.2014 klo 11:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 14.1.2014

Elisa-konserniin kuuluvien KYMP Oy:n ja Optimiratkaisut Oy:n toimitusjohtaja Reima Blomqvist jättää tehtävänsä 13.1.2014 alkaen. Blomqvist on ollut Kymen Puhelin -konsernin toimitusjohtaja vuodesta 2009. KYMP Oy:n toimitusjohtajan tehtävät ottaa hoitoonsa liiketoimintajohtaja Matias Castrén Elisasta ja Optimiratkaisut Oy:n osalta osastojohtaja Ari Ojala Elisasta. Tansec Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Vesa Kaaronen.

Kymen Puhelin Oy sulautui 31.12.2013 Elisaan. Kymen Puhelimen liiketoimintaa harjoittavat tytäryhtiöt KYMP Oy, Optimiratkaisut Oy ja Tansec Oy jatkavat toistaiseksi itsenäisinä, Elisan 100-prosenttisina tytäryhtiöinä omilla brändeillään.

- KYMPin toimintojen yhtenäistäminen Elisan kanssa on edennyt vaiheeseen, jossa yhtiöiden johtaminen pystytään integroimaan tiiviimmin Elisaan. Haluan kiittää Reima Blomqvistia hyvästä työstä, kertoo yhtiöiden yhtenäistämisprojektia vetävä Elisan aluejohtaja Ari Punkkinen.

Lisätietoja: Elisa Oyj, aluejohtaja Ari Punkkinen, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 3 870. www.elisa.fi