Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Kanavapaikkojen muutokset ja sisällön laajennus käyntiin Outokummun kaapeli-tv-verkossa

Elisa Oyj

Julkaistu: 07.10.2014 klo 12:45
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, Alueellinen lehdistötiedote 7.10.2014

Elisan kanavapaikat otetaan käyttöön 8.10. entisen Telekarelian kaapeli-tv-verkon alueella Outokummussa. Muutos edellyttää kaapeli-tv-asiakkailta vanhojen viritystietojen poistamista ja tv:n uudelleenviritystä, jonka jälkeen tarjolla on kattava valikoima Elisan kaapeli-tv-kanavia sekä maksu-tv-paketteja.

Aikaisemmin tiedotetun mukaisesti Elisan TV- ja radiopalvelujen lähetyssignaali ja uudet kanavapaikat otetaan käyttöön alueittain seuraavasti:

Alue

Pvm

Nykyinen tv-signaali katkeaa klo

Uusi tv-signaali ja kanavapaikat saatavilla klo

Outokumpu

ke 8.10.

12:00 *)

*) Signaalin laadussa saattaa esiintyä vaihtelua vielä klo 16 saakka verkon säädöistä johtuen.

Kanavamuutokset edellyttävät tv-vastaanottimissa ja digibokseissa toimenpiteitä:

• Tee digiboksille tai TV:lle tehdasasetusten palautus (viritystietojen poistaminen)
  • Tehdasasetusten palautuksen jälkeen siirry TV:n/digiboksin automaattiseen kanavahakuun (yleensä kanavahaku löytyy "Asetukset", "Järjestelmä" tai "Kanavahaku" -valinnan takaa)
  • Muutoksen jälkeen osa kanavista näkyy uusilla kanavapaikoilla
  • Lisätietoja Elisa Kaapeli-TV:n kanavapaikoista ja ohjeita ongelmatilanteisiin osoitteessa http://asiakastuki.elisa.fi/aihe/kaapeli-tv/

Lisätietoja: Elisa Oyj, liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi