Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Kanavapaikkojen muutokset ja sisällön laajennus käyntiin Kotkan, Kouvolan, Lappeenrannan ja Imatran kaapeli-tv-verkossa

Elisa Oyj

Julkaistu: 10.10.2014 klo 14:51
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisan kanavapaikat otetaan käyttöön 14.-16.10. KYMPin kaapeli-tv-verkon alueella Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa ja Imatralla. Muutos edellyttää kaapeli-tv-asiakkailta vanhojen viritystietojen poistamista ja tv:n uudelleenviritystä, jonka jälkeen tarjolla on kattava valikoima Elisan kaapeli-tv-kanavia sekä maksu-tv-paketteja. Lisäksi syksyn aikana KYMP Viihde –asiakkaiden palvelu muuttuu monipuoliseksi Elisa Viihteeksi.

Aikaisemmin tiedotetun mukaisesti Elisan TV- ja radiopalvelujen lähetyssignaali ja uudet kanavapaikat otetaan käyttöön alueittain seuraavasti:

Alue

Pvm

Nykyinen tv-signaali katkeaa klo

Uusi tv-signaali ja kanavapaikat saatavilla klo

Kotka

Ti 14.10.

Kouvola

Ke 15.10.

Lappeenranta

To 16.10.

Imatra

To 16.10.

12:00 *)

*) Signaalin laadussa saattaa esiintyä vaihtelua vielä klo 16 saakka verkon säädöistä johtuen.

Kanavamuutokset edellyttävät tv-vastaanottimissa ja digibokseissa toimenpiteitä:

• Tee digiboksille tai TV:lle tehdasasetusten palautus (viritystietojen poistaminen).
  • Tehdasasetusten palautuksen jälkeen siirry TV:n/digiboksin automaattiseen kanavahakuun (yleensä kanavahaku löytyy "Asetukset", "Järjestelmä" tai "Kanavahaku" -valinnan takaa).
  • Muutoksen jälkeen osa kanavista näkyy uusilla kanavapaikoilla.
  • Lisätietoja Elisa Kaapeli-TV:n kanavapaikoista ja ohjeita ongelmatilanteisiin osoitteessa http://asiakastuki.elisa.fi/aihe/kaapeli-tv/

Elisa Viihde korvaa KYMP Viihde -palvelun

Marraskuun loppuun mennessä myös KYMP Viihde -asiakkaiden palvelu muuttuu. Palvelun korvaa monipuolinen Elisa Viihde, joka tarjoaa mm. mittavan tallennustilan ja mahdollisuuden katsoa tallenteita tabletilla vaikka kesämökillä. Elisa Viihde on voimassa nykyisten sopimusten mukaisesti ja asiakkaat ovat saaneet muutosta koskevan asiakaskirjeen.

- Asiakkaat saavat Elisa Viihde -palvelun myötä uuden digiboksin veloituksetta. Kun asiakas on noutanut uuden digiboksinsa postista, hän voi ottaa heti Elisa Viihteen ja kaikki sen ominaisuudet käyttöönsä. On hyvä huomioida, että KYMP Viihteen vanhat tallennukset eivät toimi Elisa Viihde –palvelussa, kertoo Elisan liiketoimintajohtaja, KYMP Oy:n toimitusjohtaja Matias Castrén.

Lisätietoja: Elisa Oyj, liiketoimintajohtaja Matias Castrén, puh. 050 669 06, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi