Kaapelitelevisioverkon kanavavalikoima päivittyy 30.11.2022. Päivityksen jälkeen kanavat tulee hakea uudelleen tai palauttaa television/digiboksin tehdasasetukset.

Kaapelitelevisioverkon kanavavalikoima päivittyy 30.11.2022. Muutoksessa perustarkkuuden (SD) kanavat TLC SD, Frii SD, Kutonen SD ja TV5 SD poistuvat kanavavalikoimasta. Muutoksen yhteydessä poistuvien kanavien vastaavat teräpiirto- eli HD kanavat ovat jo katsottavissa.  Päivityksen jälkeen kanavat tulee hakea uudelleen tai palauttaa television/digiboksin tehdasasetukset. Päivitys ei vaikuta kanavajärjestykseen.

Digipalveluyhtiö Lounean tuotepäällikkö Perttu Paloheimo kertoo, että teräväpiirtotekniikan kuvan laatu on todella tarkka verrattuna perustekniikkaan.

- Päivityksen jälkeen kanavat tulee hakea uudelleen tai palauttaa television/digiboksin tehdasasetukset. Tehdasasetusten palauttamiseen liittyen tulee ottaa huomioon, että palautus nollaa asetukset, mm. kuvan kalibroinnin. Mikäli kanavahakuun kaipaa apua, tukea saa nettisivuiltamme löytyvältä ohjesivustoltamme, Paloheimo jatkaa.

Lisätietoa:
Perttu Paloheimo, tuotepäällikkö