Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » JVG hamuaa fanien haasteita ennen stadionkeikkaa – show’n ja haastekilpailun finaalin voi katsoa suorana lähetyksenä veloituksetta

Sonera

Julkaistu: 27.05.2016 klo 09:00
Julkaisija: Sonera

JVG:n loppuunmyyty keikka on katsottavissa veloituksetta suorana lähetyksenä lauantaina 28.5. kello 19 alkaen Sonera Viihteen digiboksin, mobiilisovelluksen tai kaapeli-tv:n kautta.

Ennen JVG:n Hartwall Areenan keikkaa nähdään Koska mä voin -haastekilpailun finaali, jossa JVG:n kolmikko ja heidät haastanut fani nähdään toteuttamassa haaste yhdessä.

”Olemme saaneet aivan törkeän hienoja haasteita ja lisää saa laittaa tulemaan! Olemme todella innoissamme siitä, että pystymme esittämään keikan reaaliaikaisesti myös kaikille niille, jotka eivät pääse paikalle”, JVG:n pojat sanovat.

Maksuton livelähetys alkaa kello 19 ja sitä voi seurata:

• Sonera Viihteen digiboksilla omalla Sonera Viihde -nimisellä tv-kanavalla kanavapaikalla 31.
  • Sonera Viihteen kaapeliverkossa kanavapaikalla 31.
  • Sonera Viihteen mobiilipalvelussa, lataamalla maksuttoman applikaatin ja rekisteröitymällä osoitteessa sonera.fi/viihde (nettiin suora linkki tilaussivulle)

Konsertti on katsottavissa myös jälkikäteen Sonera Viihteen ohjelmakirjastossa tallenteena (Sonera Viihde digiboksilla ja mobiilissa).

JVG näkyy Soneran sosiaalisen median kanavissa keikkaa edeltävällä viikolla. Voit seurata artistin viimeisimpiä käänteitä Soneran Facebook-sivuilla ja Instagramissa (Soneraofficial) hastagilla #KMVbattleJVG

Lue lisää keikasta täältä: www.sonera.fi/keikalla

Lisätietoja medialle:

Lotta Perander, tuotepäällikkö, Sonera
p. +358-40-3024444
etunimi.sukunimi@teliasonera.com

JVG:n haastattelupyynnöt ja lisätiedot:
Warner Music Finland, Aino-Kuutamo Uusitorppa
aino-kuutamo.uusitorppa@warnermusic.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain n. 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä Telia Companya. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliacompany.com