Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Ismo Leikolan uuden komediasarjan aamiaistilaisuus

Elisa Oyj

Ismo Leikolan uuden komediasarjan aamiaistilaisuus

Kutsu.
Julkaistu: 06.06.2016 klo 14:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Viihde & TV5 kutsuvat: Ismo Leikolan komediasarjan aamiaistilaisuus 16.6. klo 8.30 alkaen.

Ismo Leikolan fiktiivinen komediasarja ISMO oli ensimmäisellä kaudellaan menestys Elisa Viihteessä. Toisen kauden kuvaukset ovat juuri päättyneet Los Angelesissa ja Leikola saapuu pieneksi hetkeksi Suomeen jatkamaan kuvauksia ja keikkailemaan. Medialla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus tavata maailmalla uraa luova Ismo.

Tervetuloa Elisa Viihteen ja TV5:n yhteiseen tilaisuuteen tapaamaan maailmalla uraa luovaa Ismo Leikolaa ja kuulemaan niin Hollywoodin kuin nimikkosarjan tuotannon tuoreet kuulumiset 16.6. klo 8.30 alkaen. Paikalla sarjan esiintyjistä ovat Ismon lisäksi mm. Anna Rimpelä, Pirjo Heikkilä ja Kai Vaine.

Ohjelma 16.6.
klo 8.30 Aamiaistarjoilu
klo 9.00 Tervetuloa / Elisa Viihde & Discovery Networks
- ISMO-sarjan ja esiintyjien tuoreet kuulumiset & sneak preview uudesta kaudesta
klo 9.30 Haastattelut ja kuvaukset
klo 11.00 Tilaisuus päättyy

Paikka: Elisa Kulma, Aleksanterinkatu 19 (Aleksanterinkadun ja Keskuskadun kulma)

Ilmoittautumiset 14.6. klo 12 mennessä: mediadesk@elisa.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Ismo-komediasarjan toinen kausi kertoo fiktion keinoin Ismon Amerikan-valloituksesta ja se nähdään Elisa Viihteessä syyskuussa. Sarjan ensimmäinen kausi esitteli Leikolan värikästä, fiktiivistä elämää Suomessa ja kausi esitetään syksyllä TV5-kanavalla. Ismo-sarjan tuottaa Mogulmedia.

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja. Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 200 000. Liikevaihto vuonna 2015 oli 1,57 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi