Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Ismo Leikolan komediasarjasta toinen kausi Elisa Viihteessä

Elisa Oyj

Ismo Leikolan komediasarjasta toinen kausi Elisa Viihteessä

Julkaistu: 23.03.2016 klo 10:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Viihteen asiakkaat ihastuivat maailman hauskimmaksi ihmiseksi valitun Ismo Leikolan eriskummalliseen maailmaan ja Ismon oma komediasarja saa jatkoa Elisa Viihteessä. Elisa Viihteen alkuperäissarjan ensimmäinen kausi nousi viime vuonna katsotuimpien ohjelmien joukkoon. Uusi kausi kertoo Leikolan Amerikan-valloituksesta.

Elisa Viihteessä viime syksynä ensi-iltansa saanut komediasarja Ismo saa jatkoa. Maailman hauskin ihminen -tittelin voittaneen Ismo Leikolan fiktiivisestä elämästä kertovan sarjan toisen kauden kuvaukset käynnistyivät maanantaina.

Komediasarja kertoo maailman hauskimman ihmisen Ismo Leikolan eriskummallisesta elämästä Kaliforniassa, jonne Leikola muutti viime vuoden lopussa.

Tuleva kausi on jatkoa Elisa Viihteen merkittäville panostuksille kotimaisiin elokuviin ja omiin alkuperäissarjoihin.

Elisa Viihteen asiakkaat ihastuivat Ismon eriskummalliseen maailmaan. Komediasarja nousi Elisa Viihteen koko vuoden katsotuimpien ohjelmien joukkoon. Huumoriviihde kiinnostaa Elisa Viihteen asiakkaita ja me haluamme tarjota asiakkaillemme heidän mieltymystensä mukaisia elokuvia ja sarjoja. Maailman hauskin ihminen sopii loistavasti viihdyttämään Elisa Viihteen asiakkaita, kertoo Elisa Viihteen sisältöliiketoiminnasta vastaava Ani Korpela.

On ainutlaatuista päästä kuvaamaan Ismon toista tuotantokautta Hollywoodin maisemiin. Olemme innoissamme sarjan saamasta hyvästä vastaanotosta Elisa Viihteessä ja se motivoi koko tiimiä kuvauksissa, kertoo vastaava tuottaja Markos Annala Mogulmediasta.

Ismo Leikola kuvailee tulevaa kautta ”askeleeksi tuntemattomaan”.

Sarjan ensimmäinen kausi oli minulle iso askel täysin uudenlaiseen tekemiseen komiikan saralla ja nyt tulee toinen samankokoinen askel tuntemattomaan  kuvauksissa tällä kertaa erityisen hienoa on se, että suurin osa tehdään täällä Kaliforniassa, Leikola sanoo.

8-osaisen komediasarjan ohjaa Ville Panhelainen. Ismon 2. kauden uudet jaksot nähdään Elisa Viihteessä syksyllä 2016. Sarjan tuottaa Mogulmedia.

Ismon ensimmäinen kausi nähdään ensi syksynä Discovery Networks Finlandin TV5-kanavalla. Tämä on ensimmäinen kerta kun Elisa Viihteen alkuperäissarja näytetään TV5-kanavan katsojille.

Olemme iloisia yhteistyöstä Elisa Viihteen kanssa. Ismo sopii TV5:n hauskaan ja viihteelliseen tarjontaan loistavasti ja löytää varmasti kanavamme kautta vielä uusia katsojia, Discovery Networks Finlandin ohjelmajohtaja Katja Santala sanoo.

Ani Korpela, Head of Content Users, Elisa Viihde, p. 050 566 3858, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Laura Kuulasmaa, Business Manager, Elisa Viihde, p. 050 345 0056, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Markos Annala, Executive Producer, Mogulmedia p. 040 581 4261, markos@mogulmedia.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja. Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde