Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Ismo Leikola on takaisin Suomessa

Julkaistu: 19.05.2015 klo 09:51
Julkaisija: Elisa Oyj

Ja hänellä on uutisia!

Koomikko Ismo Leikola on palannut Amerikan-kiertueeltaan Suomeen. Tervetuloa kuulemaan Ismon tunnelmia tuoreelta kiertueelta sekä uutisia hänen uudesta projektistaan tiistaina 26.5. Elisa Studiolle (Lasipalatsi).

Aamiaistarjoilu klo 8.30 alkaen, tilaisuus alkaa klo 9.00.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset: mediadesk@elisa.fi

Lisätietoja: Mediadesk/Elisa, 050 305 1605 tai mediadesk@elisa.fi. Mediayhteydenotot ja haastattelupyynnöt 24 h/vrk. Sähköpostivastaukset arkisin 8-16.

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi