Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » ICT-tilaisuus: Tehokkaita ideoita työelämään

ICT-tilaisuus: Tehokkaita ideoita työelämään

Julkaistu: 06.03.2015 klo 09:51
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Informaatioteknologia muuttaa yritysten kilpailuympäristöä. Yrittäjä – tervetuloa kuuntelemaan, miten olet kilpailussa mukana.

Digitaalinen Satakunta -projekti ja Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus järjestävät tilaisuuden, jossa pureudutaan case-esimerkkien avulla informaatioteknologian hyödyntämiseen. ICT:llä tehoa toimintaan -tilaisuus avaa oivalluksia teknologian hyödyistä. Murroksen aika on nyt.

– Jokaisessa yrityksessä on viimeistään nyt hyvä miettiä, voiko joku tehdä tämän työn paremmin ja kustannustehokkaammin kuin me itse. Teknologia ei itsessään tee autuaaksi, vaan sen suoma kilpailukyky. Teknologiaan kannattaa investoida, jos yritys siitä hyötyy, toteaa Marko Mikkola SAMKin Digitaalinen Satakunta -projektista.

Tilaisuudessa teemoina ovat tehokkaampi logistiikka, monitorointi ja mittaaminen sekä tuottavuutta Google Apps -työkaluilla. Tarjolla on ajankohtaista täsmätietoa teknologian hyödyntämisestä eri toimialojen ammattilaisilta.

– Tilaisuudessa on mahdollisuus kuulla alan asiantuntijoita ja saada kehittymisoivalluksia oman yrityksen toimintaan, Mikkola sanoo.

Digitaalinen Satakunta -projektin puitteissa on keskusteltu seitsemänkymmenen yrityksen kanssa teknologian tuomista mahdollisuuksista liiketoimintoihin. Tavoitteena on ollut, että satakuntalaiset yritykset pysyvät kehityksen mukana ja osaavat hyödyntää teknologian mahdollisuuksia osana liiketoimintaansa.

ICT:llä tehoa toimintaan
Aika: perjantai 20.3. kello 8.45–11.15
Paikka: Kuntoutuskeskus Kankaanpää, auditorio (Kelankaari 4, Kankaanpää)

Lisätietoja ja ilmoittautumiset (18.3. mennessä):
Marko Mikkola, marko.t.mikkola@samk.fi / puh. 044 710 5341
Anneli Hakola, anneli.hakola@pskk.fi / puh. 050 555 5930

Tilaisuus on osallistujille maksuton ja se on suunnattu ICT-teknologioista kiinnostuneille.