Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Hopealuoti 2.0 - Täysin uudenlainen työkalu yritysten mobiiliin ryhmäviestintään

Labyrintti Media Oy

Julkaistu: 01.11.2010 klo 10:23
Julkaisija: Labyrintti Media Oy

Labyrintti Media julkaisee suositusta Hopealuoti-työkalustaan täysin uudistetun version, Hopealuoti 2.0:n.

Uusi Hopealuoti tekee yritysten viestinnästä helppoa. Palvelussa on helppokäyttöinen työkalu tekstiviestidialogin hallintaan. Palvelun avulla viestintä yrityksen operaatiokeskuksen ja työntekijöiden välillä saadaan reaaliaikaiseksi ja kustannuksia säästyy kun puhelut vähenevät ja tieto liikkuu reaaliaikaisesti tekstiviestein. Palvelu soveltuu hyvin yrityksille, joilla on paljon liikkuvia työntekijöitä, kuten siivousalan yritykset, myyntiorganisaatiot ja huoltoyhtiöt.

Hopealuoti-palvelu on helposti laajennettavissa pk-yrityksistä aina tuhansia ihmisiä työllistäviin yksiköihin. Tämän vuoksi palvelun perusversio on kustannuksiltaan edullinen myös pienemmille organisaatioille tai jopa yhdistyksille.

Uusi Hopealuoti sisältää lisäksi edellisen Hopealuodin ominaisuudet, kuten helpon ryhmätekstiviestien ja  sähköpostien lähettämisen. Hopealuoti on SaaS-palvelu, eikä ohjelmistoasennuksia tarvita.  - Internet-yhteys ja www-selain riittävät.

Esittelyvideo viestin lähetyksestä:
www.hopealuoti.fi/ominaisuudet_esittely.php

Tietoa Labyrintti Media Oy:sta:

Labyrintti Media Oy on vuodesta 2001 toiminut, johtava suomalainen mobiiliratkaisujen toimittaja. Palvelumme ovat käytössä usealla eri toimialalla ja tuotevalikoimamme on laaja. Kaikki palvelumme on helppo ja nopea ottaa käyttöön.

Labyrintti Media oli vuonna 2009 Suomen 3. nopeiten kasvanut teknologiayritys Deloitten Technology Fast 50 –listalla.

Yritysasiakkaita Labyrintilla on yli 500.

Labyrintti kantaa myös vastuunsa ympäristöstä ja on mm. neutralisoinut palvelimiensa aiheuttaman hiilikuorman ostamalla päästövähennyksiä Gold Standard –sertifioiduista uusiutuvan energian globaaleista päästövähennyshankkeista.

Lisätietoa Hopealuoti-palvelusta ja Labyrintti Mediasta:
www.labyrintti.com , Toimitusjohtaja Juha Miettinen, 044 0100 932

Liitteenä: logo, kuvia palvelusta