Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Gofore vahvistaa digitaalisen muutoksen johtamista

Gofore Oy

Gofore vahvistaa digitaalisen muutoksen johtamista

Nimitys.
Julkaistu: 30.06.2016 klo 11:15
Julkaisija: Gofore Oy

Digitalisaatio ei tarkoita vain olemassa olevan liiketoiminnan sähköistämistä. Se ei myöskään tarkoita vain tuotantoarkkitehtuurin muokkaamista siten, että se mahdollistaa tulevaisuudessa tarvittavat palvelut ja tuotteet. Digitaalinen muutos vaatii organisaation liiketoimintastrategian ja sen markkinoilla toimimisen tavan täydellistä uudelleenajattelua. Gofore auttaa asiakkaitaan tämän muutoksen toteuttamisessa.

Niinpä meillä on ilo ilmoittaa Johda-palvelun uusimasta vahvistuksesta Juha Mustosen aloittaessa Goforella elokuussa. Juhalla on yli kahdenkymmen vuoden kokemus erilaisten digitaalisten tuote- ja liiketoimintamallien kehittämisessä ja johtamisessa sekä teleoperaattori- että medialiiketoiminnassa, niin kuluttaja- kuin B2B-liiketoimintasegmenteissäkin. Juha tulee toimimaan Goforella johdon konsulttina osallistuen myös Johda-palvelun sisällöllisen tarjonnan kehittämiseen. Jatkossa Gofore tukee asiakkaitaan entistä paremmin myös digitaalisen liiketoiminnan edellyttämän sisäisen muutosprosessin toteuttamisessa.

Toivotamme Juhan tervetulleeksi goforelaisten kasvavaan joukkoon!

Gofore Oy
Mikael Nylund
Johdon neuvonantaja, digitaalinen liiketoiminta
040 540 2280, mikael.nylund@gofore.com