Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan tammikuun verkonlaajennukset Pohjois-Pohjanmaalla

Elisa Oyj

Elisan tammikuun verkonlaajennukset Pohjois-Pohjanmaalla

Julkaistu: 20.02.2013 klo 10:13
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 20.2.2013

Tammikuun aikana Elisan 3G-verkkoa laajennettiin uusilla tukiasemilla Haukiputaalla, Iissä, Kalajoella, Kuusamossa, Lumijoella, Merijärvellä, Oulaisissa, Oulussa Oulunsalossa, Pudasjärvellä, Raahessa, Siikajoella ja Vihannissa. Nopeiden 4G/LTE-yhteyksien saatavuutta laajennettiin edelleen Kempeleellä, Kuusamossa ja Raahessa.

Nopeilla ja kattavilla yhteyksillä monipuolisten mobiililaitteiden käyttö on sujuvaa, ja Elisa investoi jatkuvasti verkkonsa laajentamiseen. Pohjois-Pohjanmaalla laajennettiin tammikuussa jälleen 3G-kuuluvuutta ja 4G-saatavuutta useilla alueilla.

- Uusia 3G-tukiasemia otettiin käyttöön Haukiputaalla Vasikkasuolla, Iissä Suomelassa, Kalajoella Kurikkalassa, Kuusamossa Lämsänkylässä, Lumijoella Varjakassa, Merijävellä Piilolanpuhdossa, Oulaisissa Hanhiperällä, Oulussa Hiukkavaarassa, Oulunsalossa Pajuniemellä, Pudasjärvellä Hetekylässä ja Viinikoskella, Raahessa Olkijoella, Siikajoella Luohualla, sekä Vihannissa Möykkyperällä. Huippunopeaa 4G/LTE-kuuluvuutta laajennettiin edelleen Kempeleen Honkasessa, Kuusamossa Rukalla ja Raahessa Lappasen alueella, kertoo Elisan Pohjois-Suomen aluejohtaja Kimmo Jokela.

- Teemme jatkuvasti verkon parannuksia varmistaaksemme hyvät yhteydet. Nettiä ja älypuhelinsovelluksia käytetään matkapuhelimella Suomessa jo niin yleisesti, että datayhteydestä on tullut liittymän perusominaisuus. Myös tablettien lisääntyvä käyttö näkyy dataliikenteen määrässä, Jokela jatkaa.

Elisan verkon kuuluvuustiedot päivittyvät kuuluvuuskartalle osoitteessa www.elisa.fi/kuuluvuus

Elisa Oyj, Kimmo Jokela, Pohjois-Suomen aluejohtaja, puh. 050 506 7716, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi