Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan tammikuun verkonlaajennukset Kymenlaaksossa

Elisa Oyj

Elisan tammikuun verkonlaajennukset Kymenlaaksossa

Julkaistu: 20.02.2013 klo 10:08
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 20.2.2013

Tammikuun aikana Elisan 3G-verkkoa laajennettiin uusilla tukiasemilla Kouvolassa, Kotkassa, Haminassa, Miehikkälässä ja Virolahdella.

Nopeilla ja kattavilla yhteyksillä monipuolisten mobiililaitteiden käyttö on sujuvaa, ja Elisa investoi jatkuvasti verkkonsa laajentamiseen. Kymenlaaksossa laajennettiin tammikuussa jälleen 3G-kuuluvuutta.

- Uusia 3G-tukiasemia otettiin käyttöön Kouvolassa Lukkarimäellä ja Silmussa, Kotkassa Sakkarassa, Haminassa Kolsilassa, Miehikkälässä Lapjärvellä ja Muurikkalassa, sekä Virolahdella kirkonkylällä ja Hanskin alueella, kertoo Elisan Itä-Suomen aluejohtaja Ari Punkkinen.

- Teemme jatkuvasti verkon parannuksia varmistaaksemme hyvät yhteydet. Nettiä ja älypuhelinsovelluksia käytetään matkapuhelimella Suomessa jo niin yleisesti, että datayhteydestä on tullut liittymän perusominaisuus. Myös tablettien lisääntyvä käyttö näkyy dataliikenteen määrässä, Punkkinen jatkaa.

Elisan verkon kuuluvuustiedot päivittyvät kuuluvuuskartalle osoitteessa www.elisa.fi/kuuluvuus

Elisa Oyj, Ari Punkkinen, Itä-Suomen aluejohtaja, puh. 050 404 2204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi