Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan syyskuun myydyimmät puhelimet: iPhone 6 jyrännyt vuoden myydyimpänä

Elisa Oyj

Elisan syyskuun myydyimmät puhelimet: iPhone 6 jyrännyt vuoden myydyimpänä

Julkaistu: 01.10.2015 klo 08:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Uusi Apple iPhone 6 jatkaa myydyimpien listan kärjessä, vaikka uuden omenasadon kypsymistä odotetaan jo.

Apple iPhone 6 on ollut kokonaisen vuoden ajan Elisan kuluttaja- ja yritysasiakkaiden ostoslistan ostetuin puhelin.

– Tuoretta omenasatoa ja uusia Windows-puhelimia odotetaan kuitenkin jo selvästi. Tällä hetkellä kuluttajapuolella kaupaksi käyvät sekä edulliset peruspuhelimet että iPhone 6. Verkkokaupassa suosiotaan nostavat esimerkiksi Huawein Honor 7 sekä uusi Sony Z5 Compact, kertoo henkilöasiakasyksikön puheliittymien liiketoimintajohtaja Jan Virkki.

– Yritysten puhelinhankinnoissa Samsung on nostanut osuuttaan. Myydyimpien joukossa yli puolet on Samsungin malleja. Lisäksi LG on noussut ensimmäistä kertaa mukaan myydyimpien listalle, sanoo mobiilipalvelujen liiketoimintajohtaja Petteri Svensson Elisan yritysasiakasyksiköstä.

Kiinnitä huomiota näytön kokoon ja tarkkuuteen

Onko nyt oikea aika ostaa uusi puhelin?

– Syksy on erinomainen ajankohta ostaa uusi älypuhelin, koska valikoima tulee seuraavan reilun kuukauden aikana laajenemaan uutuuksien myötä entisestään, toteaa liiketoimintajohtaja Virkki.

Minkälainen älypuhelin nyt kannattaa ostaa?

– 4G-puhelin, jossa on vähintään 4,5 tuuman näyttö. Näin voi varmistua, että suosituimmat sovellukset ja palvelut toimivat puhelimessa nyt ja jatkossa. Yrityksissä  on hyvä huomioida, että puhelin kattaa sekä yksityis- että työelämän tarpeet. Näytön laatu korostuu etenkin työkäytössä, muistuttaa liiketoimintajohtaja Svensson.

Henkilöasiakkaiden myydyimmät puhelimet syyskuussa 2015

Apple iPhone 6

Honor 7

Sony Xperia Z5 Compact