Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisan maaliskuun myydyimmät: "Samsung löysi oikean reseptin"

Elisa Oyj

Elisan maaliskuun myydyimmät: "Samsung löysi oikean reseptin"

Julkaistu: 01.04.2016 klo 08:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Samsung nousi takaisin suosikkien joukkoon. Kevät tuo myös mielenkiintoisia uutuuspuhelimia.

Samsung-uutuudet nousivat viime kuussa takaisin suosikkien joukkoon. Galaxy S7 Edge ja perinteisemmin muotoiltu Galaxy S7 ponkaisivat maaliskuun aikana myydyimpien joukkoon sekä kuluttaja- että yrityspuolella.

– Lippulaivan suosio on ylittänyt odotuksemme. Näyttää siltä, että Samsung on nyt löytänyt oikean reseptin eli uutuuspuhelimiinsa sellaisten ominaisuuksien yhdistelmän, joka vetoaa käyttäjiin, sanoo Elisan henkilöasiakasyksikön liiketoimintajohtaja Jan Virkki.

– Samsungit ovat vahvoilla myös yrityspuolella. Kymmenen myydyimmän joukossa on puolet Samsungin puhelimia, kertoo liiketoimintajohtaja Petteri Svensson Elisan yritysasiakasyksiköstä.

Kiinnostavia uutuuksia

– Kevään aikana myyntiin saapuva Apple SE ui valtavirtaa vastaan kompaktin kokonsa ja pienen näyttönsä ansiosta. Odotamme mielenkiinnolla, miten kysyntä tämän uuden mallin ja olemassa olevien välillä jakautuu jatkossa, sanoo liiketoimintajohtaja Virkki.

Pienikokoinen ja tehokas iPhone SE saapuu markkinoilla toukokuussa. Sen hinta tulee olemaan alkaen 499 euroa.

– Uutuudessa on lähes kaikki iPhone 6S -mallin ominaisuudet, mutta pienemmässä koossa. Puhelin on hyvin tuttu iPhone 5S -mallin omistajille muotoilultaan, kuvailee Virkki.

Henkilöasiakkaiden myydyimmät puhelimet maaliskuussa 2016:

Samsung Galaxy S7 Edge

Huawei Honor 7

Huawei P8 Lite

Apple iPhone 5s

Microsoft Lumia 550

Samsung Galaxy S5 Neo

Samsung Galaxy A3

Huawei Y5

Nokia 215 (2G)

Samsung Galaxy S6 Edge

Microsoft Lumia 650