Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa Viihteen Downshiftaajat-alkuperäissarja saa jatkoa

Elisa Oyj

Elisa Viihteen Downshiftaajat-alkuperäissarja saa jatkoa

Julkaistu: 31.08.2016 klo 12:15
Julkaisija: Elisa Oyj

Neljä Venla-ehdokkuutta saanut Elisa Viihteen alkuperäissarja Downshiftaajat saa jatkoa. Downshiftaajat on kaikkien aikojen katsotuin sarja Elisa Viihteessä. Odotettu toinen kausi on nähtävissä joulukuussa 2016.

Sarjan lanseeraustilaisuus pidetään tiistaina 13.9. klo 10 Elisa Kulmassa, Aleksanterinkatu 19, Helsinki

Downshiftaajien toinen kausi jatkaa ensimmäisen tapaan komediallisella otteella. Ensimmäisellä kaudella seurattiin kahden ystäväpariskunnan pakon sanelemaa kulissielämää lähiössä. Nyt Tommin (Jussi Vatanen), Satun (Iina Kuustonen), Aaron (Mikko Leppilampi) ja Pian (Niina Lahtinen) elämä kääntyy ylösalaisin yllättävän äkkirikastumisen vuoksi.

Toisen kauden ohjaavat Teppo Airaksinen (Napapiirin sankarit 2, Putous, Downshiftaajien 1. kausi) ja Taavi Vartia (Syke, Lomasankarit, Rölli ja kultainen avain, Rölli ja kaikkien aikojen salaisuus) ja käsikirjoituksesta vastaavat Leo ViirretAtte JärvinenJohn Lundsten sekä Melli Maikkula. Sarjan tuottavat Marko Talli ja Olli Haikka Yellow Film & TV:stä.

Tervetuloa tapaamaan toisen kauden tähtiä

Tervetuloa kuulemaan lisää Elisa Kulmaan! Paikalla sarjan tekijöitä ja näyttelijöitä, muun muassa Jussi Vatanen, Niina Lahtinen, Eero Ritala, Mikko Leppilampi, Anna-Leena HärkönenPirkka-Pekka Petelius ja Heikki Paasonen.

Aika ja paikka: Elisa Kulma (Aleksanterinkatu 19, Helsinki) tiistaina 13.9.2016 klo 10.00. Tilaisuudessa aamiaistarjoilu.

Vahvistathan saapumisesi to 8.9. mennessä taija@propromotion.fi tai 040 748 3435 / Taija Holm.

Lämpimästi tervetuloa!

Elisa Oyj, Mediadesk, p. 050 305 1605, mediadesk@elisa.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja. Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 200 000. Liikevaihto vuonna 2015 oli 1,57 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi