Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa Viihde näyttää yksinoikeudella eurooppalaista huippujalkapalloa

Elisa Oyj

Elisa Viihde näyttää yksinoikeudella eurooppalaista huippujalkapalloa

Julkaistu: 18.05.2015 klo 13:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Viihteen urheiluviihdetarjonta monipuolistuu entisestään. Elisa Viihde näyttää kaikki Euroopassa pelattavat jalkapallon EM- ja MM-karsintaottelut sekä alle 21-vuotiaiden poikien EM-lopputurnauksen.

Elisa Viihde on sopinut mediaoikeuksista Euroopan jalkapalloliiton (UEFA) kanssa koskien tulevien jalkapallon EM- ja MM-lopputurnausten karsintaotteluita.

Niiden lisäksi Elisa Viihde näyttää tänä kesänä Tshekissä pelattavan jalkapallon alle 21-vuotiaiden poikien EM-lopputurnauksen.

Kaikki ottelut ovat nähtävissä vain Elisa Viihteestä. Suomen peleihin Elisalla on rinnakkaisoikeudet.

Elisa Viihde esittää jokaisen pelipäivän jokaisessa aikaikkunassa kaksi pääottelua, mutta huippujalkapallon ystävä voi valita Elisa Viihteestä minkä tahansa karsintapelin.

Week of Football tarjolla nyt myös suomalaisille

Elisa Viihteen suorista ottelulähetyksistä voi nauttia television, tietokoneen, älypuhelimien ja tablettien välityksellä.

Olemme innoissamme UEFA:n kanssa tehdystä sopimuksesta. UEFA:n näihin karsintoihin lanseerama Week of Football -konsepti on otettu maailmalla loistavasti vastaan ja voimme tämän sopimuksen myötä jakaa tämän elämyksen nyt myös suomalaisille huippu-urheilun ystäville. Elisa Viihde tarjoaa jo nyt erittäin kattavan valikoiman urheilua ja eurooppalainen huippujalkapallo laajentaa tarjontaamme entisestään, sanoo Elisa Viihteen Business Manager Ilkka Vanala.

Vanala odottaa paljon myös kesän alle 21-vuotiaiden poikien EM-lopputurnaukselta. Tshekissä pelattavaan turnaukseen selviytyi kahdeksan huippumaata.

Joukkueet koostuvat Euroopan huippusarjoissa pelaavista yksilöistä. Heistä monet ovat jo nyt tähtipelaajia, Vanala toteaa.

Elisa Viihde tiedottaa tarkemmin otteluiden katsomiseen liittyvistä yksityiskohdista ja uusista palveluista kesäkuussa.

Aikataulu:

• EM-karsinnat jatkuvat 12.6.2015.
  • MM-karsinnat alkavat syksyllä 2016.
  • UEFA EURO2016-lopputurnaus järjestetään Ranskassa 10.6.-10.7.2016.
  • FIFA World Cup 2018-lopputurnaus pelataan Venäjällä.
  • Alle 21-vuotiaiden poikien EM-lopputurnaus pelataan Tshekeissä 17.6.-30.6.2015.

Lisätiedot: Ilkka Vanala, Business Manager, 050 506 1082, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa Viihde on uuden ajan viihtymisen palvelu, joka vapauttaa nauttimaan tv-ohjelmista ja muusta viihteestä juuri silloin kun sinulle sopii. Elisa Viihde tarjoaa valtavasti tilaa ja tapoja tallentaa, uusimmat elokuvat ja eniten kotimaista sisältöä sekä monipuolisen valikoiman kanavapaketteja ja ohjelmakirjastoja. Elisa Viihteellä on jo yli 200 000 asiakasta. Mobiilisovellusta on ladattu yli 450 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi