Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa vastasi kalastajien toiveisiin: 3G-yhteydet toimivat nyt myös Tenojoella

Elisa Oyj

Elisa vastasi kalastajien toiveisiin: 3G-yhteydet toimivat nyt myös Tenojoella

Julkaistu: 27.06.2014 klo 14:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Kalastajien iloksi tänä kesänä Pohjois-Euroopan tuottoisimmalla lohijoella voi soittaa entistä paremmilla yhteyksillä ja surffata myös netissä. Elisa vastasi asiakkaiden toiveisiin ja laajensi nopeita 3G-yhteyksiä Tenojoelle.

– Paransimme kuuluvuutta Karikasniemeltä pohjoiseen, eli tärkeimmille kalastuspaikoille. Sujuvat nettiyhteydet mahdollistavat esimerkiksi saalisilmoitukset suoraan saappaat jalassa joesta tai vaikkapa kalastuskuvien jaon sosiaalisessa mediassa, aluejohtaja Kimmo Jokela kertoo.

Elisan verkon kuuluvuustiedot päivittyvät kuuluvuuskartalle osoitteeseen www.elisa.fi/kuuluvuus
Tietoa 3G-verkon hyödyistä: http://elisa.fi/vertaaverkkoja

Elisa Oyj, Kimmo Jokela, Pohjois-Suomen aluejohtaja, puh. 050 506 7716, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi