Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa tuo suositun videovuokraamonsa nettiin kaikkien suomalaisten saataville

Elisa Oyj

Elisa tuo suositun videovuokraamonsa nettiin kaikkien suomalaisten saataville

Julkaistu: 30.10.2013 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, lehdistötiedote 30.10.2013

Suomalaiset haluavat tulevaisuudessa katsoa televisio-ohjelmat ja elokuvat yhä useammin verkosta, ja siksi Elisa panostaa nyt vahvasti online-kanavaan. Lokakuussa lanseerattava Elisa Viihde Online on nettivideovuokraamo, jossa katsoja maksaa vain katsomastaan sisällöstä.

Elisa on yksi Suomen johtavia sähköisen elokuvavuokrauksen toimijoita. Elisa Viihteen videovuokraamosta on tähän mennessä vuokrattu 1,8 miljoonaa elokuvaa. Uusi palvelu tulee tarjoamaan suomalaisille uusimmat vuokrausvaiheessa olevat elokuvat sekä poikkeuksellisen laajan kotimaisten elokuvien valikoiman.

- Uskomme, että helppokäyttöiselle, valikoimaltaan houkuttelevalle ja kotimaiselle vaihtoehdolle on tilausta. Nettivuokraamo täydentää menestyksekästä Elisa Viihde -palveluamme, ja tarjoaa myös Elisa Viihteen asiakkaille uuden tavan katsoa elokuvia television lisäksi tietokoneellaan esimerkiksi mökillä. Tätä ominaisuutta ovat asiakkaamme meiltä myös toivoneet. Katselutottumukset ja kuluttajakäyttäytyminen ovat muuttumassa, ja Elisa on tässä kehityksessä vahvasti mukana, sanoo liiketoimintajohtaja Kirsi Valtari Elisalta.

Lanseerausvaiheessa Elisa Viihde Online -palvelut ovat käytettävissä PC-tietokoneilla, mutta jatkossa palvelu on saatavilla myös tabletteja ja älypuhelimia suosiville: ensimmäisenä nettivuokraamo tulee Android-laitteisiin ja vuoden 2014 aikana myös muille alustoille. Elokuvat vuokrataan kertamaksulla, uutuuselokuvien hinta tulee olemaan 4,90 euroa ja katseluaikaa sillä saa 48 tuntia.

Tutustu palveluun osoitteessa http://elisaviihde.fi/online

Kirsi Valtari, liiketoimintajohtaja, 050 5065552, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluihin keskittyvä yritys, jonka asiakkaana on 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisan palvelut tarjoavat kuluttajille uusia mahdollisuuksia viestimiseen, oppimiseen ja viihtymiseen sekä organisaatioille välineitä toimintatapojen kehittämiseen ja tuottavuuden parantamiseen. Markkinajohtaja Elisa investoi Suomeen vuosittain noin 200 miljoonaa euroa. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Liikevaihto vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 3 870. Lisätietoja www.elisa.fi