Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa tuo asiakkailleen uuden lisäturvapalvelun SquareTraden kanssa

Elisa Oyj

Elisa tuo asiakkailleen uuden lisäturvapalvelun SquareTraden kanssa

Julkaistu: 07.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa tuo myyntiin SquareTrade-lisäturvan älypuhelimille ja tableteille. Maailmalla suosittu palvelu takaa käyttäjälle nopeasti korvaavan mobiililaitteen rikkoutuneen tilalle.

Elisa tuo saataville lisäturvapalvelun, jonka avulla asiakas saa rikkoutuneen puhelimen tai tabletin tilalle vastaavan laitteen jopa seuraavaksi päiväksi. Uusi laite toimitetaan kotiin, ja samalla rikkoutunut laite palautetaan postitse.

– Puhelimet ja tabletit kulkevat nykyään mukana kaikkialla, ja jo ekaluokkalaisilla on omat mobiililaitteet. On mahdotonta välttyä kaikilta vahingoilta, mutta niihin voi varautua. Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. SquareTrade-lisäturvapalvelun ansiosta pystymme tekemään asiakkaiden arjesta helpompaa ja huomattavasti nopeuttamaan asioiden sujumista silloin, kun vahinko on sattunut, kertoo Elisan henkilöasiakasyksikön puheliittymien liiketoimintajohtaja Jan Virkki.

SquareTraden kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset ovat käyttäneet seitsemän vuoden aikana rikkoutuneiden mobiililaitteiden korvaamiseen jo yli 350 miljoonaa euroa.

Ensimmäisenä Euroopassa

– Enää ei ole kyse pelkästään omasta tavoitettavuudesta, vaan älypuhelimista ja tableteista on tullut keskeinen työkalu kanssakäymiseen ja arjen pyörittämiseen. Kuinka moni pärjää ilman mobiililaitetta yli vuorokauden? Elisan ja SquareTraden palvelu pelastaa asiakkaan useimmiten jo seuraavana päivänä, Virkki muistuttaa.

Lisäturvapalvelun kehittäjä SquareTrade Inc on maailman johtava mobiililaitteiden vakuuttamiseen ja korvaamiseen erikoistunut yhtiö. Suomi on Euroopan maista ensimmäinen, jossa palvelu tulee saataville.

– Suomalaiset ovat olleet mobiilimaailman edelläkävijöitä alusta saakka. Elisa on ensimmäinen SquareTrade-palveluntarjoaja Euroopassa, ja yhtiö osoittaa, miksi sen maine edelläkävijänä on ansaittu. Elisa vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja tarjoaa tuotteita ja palveluita, jotka helpottavat ihmisten jokapäiväistä elämää, SquareTrade Euroopan toimitusjohtaja Kevin Gillan sanoo.

Lisäturvalla maailmanlaajuinen kattavuus

SquareTrade-lisäturva korvaa äkilliset ja yllättävät arkielämän vahingot; siitä on apua esimerkiksi, kun puhelimen ruutu rikkoutuu tai sen päälle kaatuu nestettä. SquareTrade korvaa myös jos esimerkiksi laitteen kosketusnäyttöön, kaiuttimeen, akkuun tai latauspistokkeeseen tulee vikaa. Kadonneita tai varastettuja laitteita lisäturva ei korvaa.

Älypuhelimen tai tabletin rikkoutuessa yksi puhelu riittää – asiakas saa korvaavan laitteen seuraavaksi päiväksi. Korvaava laite on samanlainen kuin rikkoutunut tai siinä on vastaavat ominaisuudet. Korvaavan laitteen mukana tulee pakkaus, jossa voi palauttaa rikkoutuneen laitteen postitse. Asiakkaan ei tarvitse maksaa rikkoutuneen laitteen lähettämisestä, eikä korvaavan laitteen vastaanottamisesta.

SquareTrade-lisäturva on voimassa kaikkialla maailmassa. Euroopassa korvaava mobiililaite voidaan toimittaa rikkoutuneen tilalle vaikka lomakohteeseen.

SquareTrade-palvelun kampanjahinta on nyt 7,90 e/kk. Lisäturvan voi hankkia uuden mobiililaitteen oston yhteydessä.

Lisätiedot:

Jan Virkki, puheliittymien liiketoimintajohtaja, Henkilöasiakkaat, 045 670 0070, etunimi.sukunimi@elisa.fi

SquareTraden mediayhteydet Suomessa:

Janne Salonen, 040 550 8051, janne.salonen@justpr.co.uk.

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi

SquareTrade turvaa mobiililaitteita ja tabletteja ja muuta kuluttaja-elektroniikkaa toimintahäiriöiltä, vahingoilta ja arkipäivän tapaturmilta. Toisin kuin vanhanaikaiset takuut, SquareTrade on suunniteltu tämän päivän kuluttajalle. Yhtiö käyttää uusinta tekniikkaa tavoitteenaan 100-prosenttisen ongelmaton korvausprosessi. www.squaretrade.com