Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa tuo ALCATEL ONETOUCH -puhelimet Suomen markkinoille

Elisa Oyj

Elisa tuo ALCATEL ONETOUCH -puhelimet Suomen markkinoille

Julkaistu: 17.07.2014 klo 09:15
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa tuo heinäkuussa myyntiin kansainvälisesti tunnetun puhelinvalmistajan uutuusmallit. ALCATEL ONETOUCH -älypuhelimet erottuvat kilpailijoista muotoilullaan.

Elisa tuo 17.7. myyntiin kolme uutta älypuhelinta, joissa nähdään uudenlaista muotoilua. Puhelimien valmistaja ALCATEL ONETOUCH tunnetaan maailmalla erityisesti persoonallisista ja helppokäyttöisistä älypuhelimistaan.

– Olemme iloisia voidessamme tuoda Android-puhelinvalikoimaamme uusia kiinnostavia vaihtoehtoja. ALCATEL ONETOUCH on yksi maailman nopeimmin kasvavista puhelinvalmistajista, sanoo liiketoimintajohtaja Matias Castrén Elisasta.

Kiinnostavasti muotoilluille puhelimille on nyt kysyntää. On tutkittu, että yli kolmasosa sekä naisista että miehistä pitää puhelimen ulkonäköä yhtenä tärkeimmistä puhelimen valintaan vaikuttavista tekijöistä. (Nielsen: The Female/Male Digital Divide)

– Elisa tahtoo tarjota asiakkailleen kattavan ja houkuttelevan laitevalikoiman, Castrén toteaa.

Nyt Suomen markkinoille saatavat IDOL ALPHA, IDOL 2 S ja IDOL 2 MINI S -älypuhelimet sopivat edullisuutensa ja helppokäyttöisyytensä vuoksi hyvin myös esimerkiksi ensimmäistä älypuhelintaan ostavalle. Kaksi jälkimmäistä ovat 4G-puhelimia, joten niillä voi hyödyntää Elisan Suomen kattavinta 4G LTE -verkkoa. Elisan nopeat LTE-verkkoyhteydet ovat saatavilla jo yli 250 kunnan alueella.

ALCATEL ONETOUCH IDOL ALPHA: Muotoilultaan poikkeuksellinen, ohut designpuhelin, jossa on läpinäkyvät, puhelimen toimintojen mukaan valaistuvat reunat. 4,7 tuuman HD-näyttö, 13,1 megapikselin kamera, neliytiminen 1,2 GHz prosessori.  Värit: Slate ja Champagne Gold. 299 e.

ALCATEL ONETOUCH IDOL 2 S: Ohut ja kompakti 4G-puhelin. 5 tuuman HD-näyttö, 8 megapikselin kamera, neliytiminen 1,2 GHz prosessori. Värit: Slate ja Pure White. 219 e.

ALCATEL ONETOUCH IDOL 2 MINI S: Pieni mutta suorituskykyinen 4G-puhelin. 4,5 tuuman QHD-näyttö, 8 megapikselin kamera, neliytiminen 1,2 GHz prosessori. Värit: Slate ja Pure White. 199 e

Tuotetiedot: kauppa.saunalahti.fi

Elisa Oyj, Matias Castrén, liiketoimintajohtaja, p. 050 66 906, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Kuvapyynnöt: communications@elisa.fi / 050 305 1605