Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa tekee muutostöitä Uudenmaan alueen lankapuhelinverkossa 30.-31.1.2013 välisenä yönä

Elisa Oyj

Julkaistu: 28.01.2013 klo 09:13
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 28.1.2013

Elisa tekee lankapuhelinverkon keskuksen uudistustöitä Uudenmaan alueella 30.-31.1.2013 klo 23:00-06:00 välisenä aikana. Muutostyö tulee aiheuttamaan lyhyen, korkeintaan tunnin katkoksen Elisan 019-alueen lankapuhelinasiakkaille sekä osalle 09-alueen lankapuhelinasiakkaista.

Muutostyöt koskevat seuraavia alueita:

• 019-suuntanumeron alueet: Riihijärvi, Hausjärvi, Hyvinkää, Loppi, Porvoo,
  • 09-suuntanumeron alueet:  Helsinki (Käpylä,  Oulunkylä, Pakila, Pasila ja osa Sörnäisistä), Vantaa (Hakunila, Sotunki) sekä Sipoo.

Tiedotamme muutoksista ja häiriöistä osoitteessa www.elisa.fi/hairiotiedotteet ja häiriökartallamme www.elisa.fi/hairiokartta. Häiriötiedotteet ja -kartta näkyvät Elisan kaapeli-televisioverkon alueella kanavapaikalla 319 ja Elisa Viihde -palvelussa kanavapaikalla 799, sekä älypuhelimilla.

Pahoittelemme hetkellistä häiriötä palvelussamme!

Lisätietoja medialle: Elisa Oyj, osastopäällikkö Jari Simpanen, puh. 050 581 0697

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi