Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa palvelee Ylivieskan seudun yrityksiä uudella konseptilla

Elisa Oyj

Elisa palvelee Ylivieskan seudun yrityksiä uudella konseptilla

Julkaistu: 13.09.2013 klo 11:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa avasi uuden yritysasiakkaille suunnatun palvelupisteen Ylivieskaan. Asiakkaita palvelee yritysasiakkaiden tarpeisiin ja ratkaisuihin erikoistunut henkilö. Tarvittaessa alueen yritysten käytössä ovat myös Elisan erityisosaajat ympäri Suomen. Heidät saadaan saman neuvottelupöydän ääreen videon välityksellä mistä tahansa toimipisteestä.

Uuden yrityspalvelupisteen ansiosta Elisa voi palvella ylivieskalaisia yrityksiä entistä paremmin. Palvelusta hyötyvät myös lähialueiden yrittäjät Ylivieskassa käydessään.

- Alueella on hyvin paljon vahvaa yritystoimintaa. Olemme jo pitkään tehneet yrittäjäjärjestöyhteistyötä Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla ja paikallisten yritysten tuntemus antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää toimintaamme. Tuomme Ylivieskaan uuden palvelukonseptin, joka on kehitetty nimenomaan yrittäjien ja pienten yritysten tarpeisiin. Kutsumme seudun yritykset tutustumaan palvelutarjontaamme ja yritysten uuden ajan työvälineisiin, Elisan aluejohtaja ja PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja Ari Punkkinen toteaa.

Elisan yrityspalvelupisteet muodostavat valtakunnallisen 45 toimipisteen ketjun, joka on palvellut yrittäjiä ja pieniä yrityksiä henkilökohtaisesti jo yli 10 vuotta. Palvelupisteet sijaitsevat valikoitujen Elisa Shopitien yhteydessä, Giganteissa sekä yhteistyökumppaniyritysten tiloissa eri puolilla Suomea. Yrityspalvelupisteeseen voi varata henkilökohtaisen ajan päätelaitteisiin, mobiilitoimistosovelluksiin, videoneuvotteluihin tai muihin viestintä- ja tietotekniikkaan liittyvissä asioissa. Ylivieskan yrityspalvelupiste sijaitsee Tekniset -myymälän yhteydessä osoitteessa Ollilanojankatu 1. Se palvelee asiakkaita arkisin klo 10-18 ja lauantaisin  klo 10-15.

Lisätiedot:
Ari Punkkinen, PPO Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja, Elisan aluejohtaja, 0504042204, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluihin keskittyvä yritys, jonka asiakkaana on 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisan palvelut tarjoavat kuluttajille uusia mahdollisuuksia viestimiseen, oppimiseen ja viihtymiseen sekä organisaatioille välineitä toimintatapojen kehittämiseen ja tuottavuuden parantamiseen. Markkinajohtaja Elisa investoi Suomeen vuosittain noin 200 miljoonaa euroa. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Liikevaihto vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 3 870. Lisätietoja www.elisa.fi