Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa palkkaa 30 koodaria

Elisa palkkaa 30 koodaria

Julkaistu: 16.02.2016 klo 14:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa hakee koodareita työskentelemään terveydenhuollon digitalisoimisen ja uudenlaisten kuluttajapalveluiden parissa.

Elisa on käynnistänyt rekrytointikampanjan, jonka tavoitteena on palkata yritykseen vähintään 30 uutta ohjelmistokehittäjää.

- Moni näkee Elisan edelleen pelkästään operaattorina, mutta meillä kehitetään jatkuvasti uusia, innovatiivisia tuotteita ja palveluita. Esimerkkinä näistä voi mainita palkitun Elisa Etämittaus -palvelun, joka antaa terveydenhoidon ammattilaisille mahdollisuuden seurata potilaan terveydentilaa reaaliajassa etänä, kertoo Elisan it-liiketoimintayksikön teknologiajohtaja Ville Takanen.

Elisa hakee nyt koodareita kehittämään palveluita sekä henkilö- että yritysasiakkaille. Henkilöasiakaspuolella ohjelmistokehittäjät tulevat työskentelemään esimerkiksi Elisa Viihde ja Elisa Kirja -palveluiden parissa.

- Meillä pääsee kehittämään palveluita, joilla on satojatuhansia käyttäjiä. Ja vaikka Elisa on iso yritys, työskentelemme pienissä, itsenäisissä tiimeissä lean-mallia hyödyntäen, kertoo kehityspäällikkö Sakari Volanen.

Elisalla joustava työkulttuuri on arkipäivää: yrityksen työntekijät tekevät keskimäärin 75 etätyöpäivää vuodessa. Työaikojakaan ei ole hakattu kiveen.

- Kaikki eivät halua tai pysty tekemään kahdeksasta neljään -työtä. Me haluamme huomioida työntekijöiden tarpeet ja elämäntilanteet. Pääasia on, että hommat hoituvat, toteaa Sakari Volanen.

Elisan rekrytointikampanja on käynnissä helmikuun loppuun asti. Nyt avoinna olevista tehtävistä osa on sellaisia, joita voi hoitaa esimerkiksi Helsingistä, Tampereelta, Turusta, Lahdesta, Seinäjoelta tai Kuopiosta. Työpaikkoja voi hakea:

• Elisan rekrytointisivujen kautta: http://corporate.elisa.fi/elisa-oyj/elisa-tyopaikkana/
  • Elisa Software Services -yksikön rekrytointisivujen kautta: http://elisa.fi/sose-rekry/

Lisätiedot:

Elisa Oyj, Ville Takanen, teknologiajohtaja, Elisa Appelsiini, 0443003649, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa Oyj, Sakari Volanen, kehityspäällikkö, Software Services, 0505066264, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2015 oli 1,57 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi