Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa ostaa Kymen Puhelin Oy:n osakkeita 2.5. alkaen

Elisa Oyj

Elisa ostaa Kymen Puhelin Oy:n osakkeita 2.5. alkaen

Julkaistu: 26.04.2013 klo 10:59
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 26.4.2013

Elisa vahvistaa strategiansa mukaisesti asemaansa päämarkkina-alueellaan Suomessa ja käynnistää Kymen Puhelin Oy:n osakkeiden ostamisen 2.5.2013 alkaen päivän hintaan 2 000 euroa/osake.

Elisa on ostanut PPO Yhtiöt Oy:n ja kaupan mukana 46 % Kymen Puhelin Oy:n osakkeista. Elisa aloittaa Kymen Puhelin Oy:n osakkeiden ostamisen 2.5.2013 päivän hintaan 2 000 euroa/osake. Ostopaikkana toimii Danske Bankin Kotkan konttori. Osinko vuodelta 2012 (55 euroa) jää lisäksi myyjälle.

Elisa haluaa vahvistaa omistustaan Kymen Puhelin Oy:ssä ja tarjota yrityksen osakkaille osakkeen myyntimahdollisuuden kilpailukykyiseen hintaan. Ostotarjous on luontevaa jatkoa PPO Yhtiöt Oy:n kaupalle, Elisa haluaa olla vahva vaikuttaja myös Kymenlaakson alueella.

Lisätietoja Kymen Puhelimen osakkeenomistajille Danske Bankin Sijoituslinjasta 0200 2000 sekä osoitteessa www.elisa.fi/kymp Osinkoja koskevat tiedustelut: Kymen Puhelin Oy, puh. 05 22 111 / osakerekisteri@kymp.fi

Lisätietoja medialle: Elisa Oyj, johtaja Pekka Ekstam, puh. 050 520 5252, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi