Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa ostaa Anvian osakkeita 8.10.2014 saakka

Elisa Oyj

Elisa ostaa Anvian osakkeita 8.10.2014 saakka

Julkaistu: 17.09.2014 klo 11:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa Oyj, alueellinen lehdistötiedote 17.9.2014

Elisa jatkaa 2.9.2014 aloitettua tarjousta Anvian osakkeista 8.10.2014 saakka. Anvian osakkeen omistajille tarjotaan myyntimahdollisuus 2 000 euron osakekohtaiseen myyntihintaan.

- Anvian osakkeenomistajien kiinnostus osakkeiden myyntiä kohtaan on ollut suurta, joten olemme päättäneet jatkaa ostotarjousta ja tarjota myyntimahdollisuuden Elisalle samaan hintaan luotettavissa ostopaikoissa useissa pankeissa ja online-kanavassa. Pankki ei veloita osakkeen myynnistä mitään kulua ja Elisa maksaa kaupasta aiheutuvan varainsiirtoveron, sanoo Elisan talous- ja rahoitusjohtaja Jari Kinnunen.

Ostopaikkoina toimivat

• Etelä-Pohjanmaan Osuuspankki: Seinäjoki, Ilmajoki, Jalasjärvi, Kauhajoki, Lapua, Ylistaro ja Ähtäri. Varaa aika, puh. 010 254 7104
  • Nordea: Vaasan palvelukonttori ja Seinäjoen palvelukonttori. Varaa aika, puh. 0200 3000 (suomeksi), 0200 5000 (ruotsiksi), 0200 70 000 (englanniksi)
  • Peräseinäjoen Osuuspankki. Puh. 010 254 3202
  • Privanet Pankkiiriliike Oy. www.privanet.fi Puh. 09 687 71719
  • Vaasan Osuuspankki: Vaasa, alatori. Varaa aika, puh. 010 256 3708

Lisätietoja: Elisa Oyj, Viestintä, puh. 050 305 1605, mediadesk@elisa.fi

Elisa Abp, regionalt pressmeddelande 17/9 2014
Elisa köper aktier i Anvia t.o.m. 8.10.2014

Elisa förlänger sitt anbud på aktier i Anvia t.o.m. 8.10.2014. Det ursprungliga anbudet började gälla 2.9.2014. Aktieägare i Anvia erbjuds möjligheten att sälja aktier till priset 2 000 euro per aktie.

- Anvias aktieägares intresse för försäljningen av aktier har varit så stor att vi har beslutat att förlänga köpeanbudet och erbjuda möjlighet att sälja aktier till Elisa till samma pris på tillförlitliga ställen på flera banker och via en online-kanal. Banken debiterar inga avgifter för försäljningen av aktierna och Elisa betalar överlåtelseskatten som uppstår av försäljningen, säger Jari Kinnunen, ekonomi- och finansdirektör på Elisa.

Aktier kan säljas:

• Etelä-Pohjanmaa Osuuspankki: Seinäjoki, Ilmola, Jalasjärvi, Kauhajoki, Lappo, Ylistaro och Etseri. Boka tid, tfn 010 254 7104.
  • Nordea: Vaasa servicekontor och Seinäjoki servicekontor. Boka tid, tfn 0200 3000 (på finska), 0200 5000 (på svenska), 0200 70 000 (på engelska)
  • Peräseinäjoen Osuuspankki. Tfn 010 254 3202
  • Privanet Pankkiiriliike Oy. www.privanet.fi Tfn 09 687 71719
  • Vasa Andelsbank: Vasa, nedre torget. Boka tid, tfn 010 256 3808