Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa modernisoi Lahden seudun tukiasemia: päivitystyö saattaa aiheuttaa lyhyitä katkoksia yhteyksissä

Elisa Oyj

Julkaistu: 13.06.2014 klo 14:30
Julkaisija: Elisa Oyj

Alueellinen lehdistötiedote 13.6.2014

Elisa modernisoi tukiasemien tekniikkaa Lahdessa. Arviolta vuoden kestävällä päivitystyöllä parannetaan mobiilipalveluiden laatua entisestään ja mahdollistetaan yhä nopeammat yhteydet asiakkaille. Päivitystyö saattaa aiheuttaa osalle asiakkaista hetkellisiä katkoksia.

– Päivityksen yhteydessä laajennamme myös  4G LTE -nopeuksien saatavuutta Lahdessa. Nopeammilla yhteyksillä tiedonsiirto sujuu vauhdikkaammin, esimerkiksi elokuvien katsominen, musiikin kuuntelu ja vaikkapa verkkopelien pelaaminen sujuu 4G-verkossa helpommin kuin 3G-verkossa, Elisan mobiiliverkoista vastaava osastopäällikkö Markus Kinnunen kertoo.

Tiedotteet sallineita henkilöasiakkaita tiedotetaan muutostöistä tekstiviestillä, kun päivitystyöt asiakkaan postinumeroalueella ovat alkamassa. Lisätietoa päivitystöistä www.elisa.fi/muutostyolahti ja Elisan häiriökartalta http://elisa.fi/kartat

Lisätiedot: Elisa Oyj, Markus Kinnunen, osastopäällikkö, 045 670 0419, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi