Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa Lompakon lähimaksaminen käytössä Rock The Beach -festivaaleilla

Elisa Oyj

Elisa Lompakon lähimaksaminen käytössä Rock The Beach -festivaaleilla

Julkaistu: 27.06.2013 klo 09:15
Julkaisija: Elisa Oyj

Lähimaksamista hyödynnetään ensimmäistä kertaa festivaaleilla Hietaniemen uimarannalla järjestettävän Rock the Beach -tapahtuman yhteydessä. Tapahtuma-alueen ravintolateltoissa on erilliset Elisa Lompakko -pikakassat, joilla voi maksaa Elisa Lompakko maksutarralla. Lähimaksaminen nopeuttaa maksutapahtumaa ja vähentää jonojen syntymistä isoissa yleisötapahtumissa.

Elisa Lompakko -palveluun kuuluva maksutarra on festivaaleille käytännöllinen maksuväline, sillä se on tarkoitettu pienten, alle 25 euron kertaostosten maksamiseen. Käyttö on turvallista, sillä käyttäjällä on lähimaksamista varten erillinen tili, jolta maksutarralla tehdyt ostokset veloitetaan. Käyttäjä päättää itse, paljonko rahaa tällä tilillä pitää.

Maksutarra on luontevinta kiinnittää puhelimen taustapuolelle, jolloin se kulkee aina mukana puhelimen kanssa. Ostotilanteessa maksutarralla kosketetaan maksupäätettä, eikä erillistä tunnuslukua tarvita. Maksutarra toimii itsenäisesti ilman puhelintakin, eli akun loppuminen ei estä käyttöä.

- Festarikävijä ei kaipaa mukaan mitään ylimääräistä kannettavaa ja huolehdittavaa. Lompakon sulautuminen kokonaan kännykkään on festarikansalle varmasti hyvin tervetullut tulevaisuudenkuva. Siihen otetaan  ensimmäinen askel nyt Live Nationinin hyödyntäessä lähimaksamista Rock the Beach -tapahtumassaan, Elisan liittymäliiketoimintajohtaja Henri Korpi sanoo.

- Lähdimme mielellämme mukaan hyödyntämään Elisan Lompakko -palvelua Rock The Beach -festarilla. Meidän tärkeimpänä prioriteettinamme on festariasiakkaidemme viihtyvyys. Yksi keinoista lisätä viihtyvyyttä on esimerkiksi pyrkiä parantamaan asiointinopeutta festarialueen baareissa. Tähän tähtäämmekin yhteistyöllämme Elisan Lompakko -palvelun kanssa, kertoo festarijärjestäjä Live Nationin Business Development Manager Mikko Haapala.

Tapahtuma-alueella myydään 20 euroa maksavia Elisa Lompakko -maksutarroja, joiden hinta vastaa maksuvälineelle valmiiksi ladattua ja heti käytettävissä olevaa summaa. Elisa Lompakko -maksutarra oikeuttaa tapahtumassa myös sisäänpääsyyn katetulle VIP-alueelle, joka tarjoaa istumapaikkoja ja hyvät näkymät Nokia-lavalle.

Elisa Lompakon ominaisuudet ja käyttöönotto:
www.elisa.fi/lompakko

Lisätiedot:
Elisa Oyj, Henri Korpi, liittymäliiketoimintajohtaja, Henkilöasiakkaat, p. 045 670 0416, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi