Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa laajentaa yritysasiakkaiden palvelua Venäjällä

Elisa laajentaa yritysasiakkaiden palvelua Venäjällä

Julkaistu: 19.01.2009 klo 09:22
Julkaisija:

Elisa vahvistaa toimintaansa Venäjän markkina-alueella. Suomalaiset, kansainvälisesti toimivat yritysasiakkaat sekä venäläisyritykset voivat nyt ottaa käyttöönsä Elisalta asiakaspalvelua parantavia, toimintamalleja tehostavia ja tuottavuutta kasvattavia palveluratkaisuja.

Elisa tarjoaa Venäjällä Managed LAN ja WAN -ratkaisuja sekä tietoturvapalveluita. Tarjoomaan kuuluu myös Elisa Meeting Center- ja Elisa Live Meeting -virtuaalineuvotteluratkaisuja sekä First Orange Contact- ja MS Dynamics -asiakkuudenhallintaratkaisuja. Saatavilla on myös Contact Center -palveluita.

Elisa on toiminut Venäjällä jo vuodesta 1999 suomalaisten, kansainvälistyvien asiakkaiden kanssa. Myös jatkossa Elisa toimii Venäjällä paikallisten kumppaniensa kautta. Ensisijainen toiminta-alue on Pietari.

- Uudet markkinat ja palvelut ovat osa Elisan strategiaa. Näemme kasvavan tarpeen kustannussäästöjä ja tuottavuutta tuoville palveluille myös Venäjällä, jossa haluamme palvella kansainvälisiä asiakkaitamme entistä paremmin paikallisten asiantuntijoiden ammattitaidolla, kertoo johtaja Kimmo Laaksonen Elisalta.

Elisan yritysasiakkaille on tänään avattu uudet, venäjänkieliset www-sivut osoitteessa www.elisa.ru

Lisätietoja

Elisa Oyj, Yritysasiakkaat, kansainväliset liiketoiminnat, johtaja Kimmo Laaksonen, puh. 050 469 3060, etunimi.sukunimi@elisa.fi