Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Elisa ja MTV tuovat Virittäjät yhteistyössä ruutuihin

Elisa Oyj

Elisa ja MTV tuovat Virittäjät yhteistyössä ruutuihin

Julkaistu: 23.06.2014 klo 09:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Virittäjät-sarjan seuraava tuotantokausi nähdään ensimmäisenä Elisa Viihde -palvelussa. Elisa ja MTV ovat tilanneet sarjan viidennen tuotantokauden yhdessä.

Elisa on tilannut Virittäjät-sarjan seuraavan tuotantokauden yhdessä MTV Oy:n kanssa.

– MTV Oy ja Elisa pilotoivat yhteistä rahoitusmallia tv-sisältöjen hankinnoissa. Kokeilu lähtee liikkeelle Virittäjät-ohjelmasta, sanoo MTV:n ohjelmajohtaja Kristiina Werner-Autio.

Virittäjien viides tuotantokausi nähdään ensimmäisenä Elisa Viihteessä tammikuussa 2015. MTV esittää tuotantokauden loppukeväästä 2015 Subilla.

Virittäjät on auto-ohjelma, jossa autoharrastajat virittävät autojaan ja kisaavat niillä ex-formulatähti Mika Saloa vastaan.

– Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja tarpeita: urheilu kiinnostaa. Moottoriurheilu on jääkiekon jälkeen suosituin urheilulaji. Tämä on luonnollinen askel, sillä Elisa Viihde tarjoaa jo nyt eniten jääkiekkoa Suomessa, kertoo liiketoimintajohtaja Kirsi Valtari Elisasta.

Katsominen mahdollista monella päätelaitteella

– Virittäjät on jo neljän kauden ajan kerännyt meillä hienosti katsojia niin maksukanava MTV MAXilla kuin Subilla, iloitsee ohjelmajohtaja Werner-Autio.

Liiketoimintajohtaja Valtari painottaa Elisan haluavan tehdä yhteistyötä tv-kanavien kanssa ja tarjota elämyksellisiä palveluita viihtymiseen. Elisa Viihde on jo elokuvien puolella tehnyt yhteistyötä jakelijoiden ja tuotantoyhtiöiden kanssa.

– Elisa haluaa jatkossakin yhdessä kotimaisten tv-kanavien kanssa tukea kotimaista sisällöntuotantoa. Tv-sarjat ja niiden fanittaminen ovat nouseva trendi. Trendi on myös se, että katsojat haluavat katsoa suosikkejaan, kun heille itselleen parhaiten sopii ja haluamastaan päätelaitteesta; televisiosta, läppäriltä, tabletilta tai älypuhelimelta. Tämä on nyt mahdollista.

Hae mukaan Virittäjät-ohjelmaan!

Haku Virittäjien viidennen tuotantokauden ohjelmiin on parhaillaan käynnissä. Ohjelmaan on mahdollista hakea mukaan eli autojen omistajilla on mahdollisuus haastaa Mika Salo kilpa-ajoon. Tulevalla kaudella kaudella kuskit ajavat Salon kierrosaikaa vastaan Alastaron moottoriradalla.

Haku on voimassa heinäkuun loppuun saakka. Haku löytyy osoitteesta: http://www.mtv.fi/virittajat/

Lisää tietoa ja hakumahdollisuus myös osoitteessa: elisa.fi/virittajat

Elisa Oyj, Kirsi Valtari, liiketoimintajohtaja, 050 506 5552, etunimi.sukunimi@elisa.fi

MTV Oy, Kristiina Werner-Autio, ohjelmajohtaja 040 7490014, kristiina.werner-autio@mtv.fi