Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Downshiftaajat-draamasarjan ensi-ilta Elisa Viihteessä 25.11.2015

Elisa Oyj

Downshiftaajat-draamasarjan ensi-ilta Elisa Viihteessä 25.11.2015

Julkaistu: 11.11.2015 klo 13:53
Julkaisija: Elisa Oyj

Odotettu Downshiftaajat -draamasarja on katsottavissa kokonaisuudessaan keskiviikkona 25.11.2015 Elisa Viihde -palvelussa.

Syksyn koukuttavin sarjauutuus on Suomen ensimmäinen viihdepalvelun alkuperäissarjana toteutettu laajamittainen draamasarja. Kymmenosaisen laatudraaman kaikki jaksot julkaistaan yhdellä kertaa ja sarja on katsottavissa Elisa Viihteessä missä ja milloin vain.

Sarjan on ohjannut Teppo Airaksinen, joka nousi suomalaisten ykkösohjaajien joukkoon tänä syksynä Napapiirin sankarit 2 -katsojamenestyksen ja Putous-viihdesuosikkisarjan myötä. Pääosissa sarjassa nähdään koko kansan tuntemat näyttelijäsuosikit Jussi Vatanen, Iina Kuustonen, Mikko Leppilampi, Niina Lahtinen ja Anna-Leena Härkönen. Sarjassa kohdataan myös monia muita näyttelijäsuuruuksia, kuten Eero Ritala ja Pirkka-Pekka Petelius.

Downshiftaajat sukeltaa kahden ystäväpariskunnan elämään, ja sarjan teemat ovat ajankohtaisia elämän kohtuullistamisesta taloudelliseen toimeentuloon. Kolmekymppiset menestyjät Tommi ja Satu ajautuvat taloudelliseen umpikujaan. Mersu vaihtuu lähijunaan, ullakkohuoneisto vuokrakaksioon. Vakavaraisesta statuksesta pidetään kuitenkin kiinni downshiftaamisen varjolla. Pysyvätkö kulissit pystyssä, kun ystäväpariskuntakin heittäytyy kohtuullistamaan elämäänsä?

Sarjan ovat tuottaneet Marko Talli ja Olli Haikka Yellow Film & TV:stä.

Tilaisuus medialle

Sarjasta järjestetään ennakkokatselu sekä tiedotus- ja haastattelutilaisuus Helsingissä 17.11.2015 klo 12 alkaen. Tilaisuudessa ovat haastateltavissa ohjaaja Teppo Airaksinen, näyttelijät Jussi Vatanen, Iina Kuustonen, Mikko Leppilampi, Niina Lahtinen ja Anna-Leena Härkönen sekä tuottaja Marko Talli.

Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt viimeistään perjantain 13.11.2015 aikana osoitteeseen: downshiftaajat@hypr.fi

Mediainfo:

Elisa Oyj/Mediadesk, p. 050 305 1605, mediadesk@elisa.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja.  Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihdeon Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja.  Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi