Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Cubio Virtuaalivaihde osaksi Elena Solutionsin yritysratkaisuja

Cubio

Cubio Virtuaalivaihde osaksi Elena Solutionsin yritysratkaisuja

Julkaistu: 13.03.2012 klo 13:14
Julkaisija: Cubio

13.3.2012

Cubio Virtuaalivaihde osaksi Elena Solutionsin yritysratkaisuja
- Strateginen yhteistyösopimus tarjoaa joustavia ja kustannustehokkaita ratkaisuja yritysten viestintään

Yritysviestintäratkaisuiden toimittaja Elena Solutions ryhtyy tarjoamaan Cubio Virtuaalivaihdetta osana ratkaisutarjontaansa. Cubion kehittämä Cubio Virtuaalivaihde tarjoaa kaikki perinteisten puhelinvaihteiden keskeiset toiminnot, muun muassa ilmaiset sisäpuhelut. Sen vahvuuksia ovat räätälöitävyys asiakkaan tarpeiden mukaan ja yhteensopivuus olemassa olevaan laitekantaan. Palvelu muovautuu hyvinkin erilaisten käyttäjien tarpeisiin.

”Päinvastoin kuin useimmilla muilla toimijoilla alalla, Cubio Virtuaalivaihteen lähtökohta on, ettei asiakkaan tarvitse rakentaa järjestelmästään yhtään monimutkaisempaa kuin on tarpeen. Virtuaalivaihteen saa täsmälleen niillä ominaisuuksilla kuin tarvitsee. Näin se toimii käyttäjiensä ehdoilla, kustannustehokkaasti. Yhdessä Elena Solutionsin kanssa voimme kehittää palvelua vastaamaan yhä paremmin asiakkaidemme tulevaisuuden haasteisiin”, Cubion toimitusjohtaja Harry Järn sanoo.

Järjestelmä on ollut myyntimenestys etenkin pienissä ja keskisuurissa yrityksissä, jotka haluavat parantaa tavoitettavuuttaan.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme palveluita, joita on helppoa ja vaivatonta käyttää, jotka toimivat asiakkaidemme arjessa ja jotka myös joustavat organisaatioiden kasvaessa. Cubio Virtuaalivaihteesta löysimme ratkaisun, jossa hyödyt on pystytty aivan loistavasti kokoamaan yhteen”, Elena Solutionsin toimitusjohtaja Jari Kauhanen sanoo.

Cubio
toimitusjohtaja Harry Järn
puhelin: 046 8100 007
sähköposti: harry.jarn@cubio.com

Elena Solutions
toimitusjohtaja Jari Kauhanen
puhelin: 010 4005700
sähköposti: jari.kauhanen@elena.fi

Elena Solutions Oy on vuonna 1997 perustettu yritysviestinnän huippuosaaja, jonka tuotteita ovat yritysten asiakaskohtaiset puhe- ja datapalvelut, Call-, Contact Center- ja Unified communication -ratkaisut sekä virtuaali- ja mobiilivaihteet. Elena on maailman johtavien kontaktiratkaisujen toimittajien auktorisoitu jälleenmyyjä EMEA-alueella ja sen tuotevalikoimaan kuuluvat mm. Avaya-, Alcatel-Lucent-, Siemens- sekä Vision-ratkaisut. Toimitettuja asiakasjärjestelmiä on jo yli 3000 ja toimitettuja liittymiä yli 10 000 kappaletta. Elena Solutions Oy:n tavoitteena on menestyä monipuolisena ja innovatiivisena yritysviestintäratkaisujen toimittajana sekä tuottaa asiakkailleen heidän liiketoimintaansa kehittäviä ratkaisuja. www.elena.fi

Cubio on yksi pisimpään toimineista palveluoperaattoreista maailmassa. Cubio investoi omien verkkojen rakentamisen sijaan asiakaslähtöiseen palveluiden innovointiin ja luotettavaan tarjontaan. Cubion vahvuuksia ovat edulliset ulkomaanpuhelut, oikeilla nimillä ja kasvoilla toimiva asiakaspalvelu, erilaisille asiakasryhmille räätälöidyt palvelukokonaisuudet sekä ensimmäisenä Suomessa tarjottavat BlackBerry-älypuhelimet ja -palvelut. Suomalaisten ja venäläisten henkilöomistajien hallinnassa oleva yritys toimii Helsingissä, Lappeenrannassa ja Pietarissa. Lisätietoa: www.cubio.com.