Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » CardPlus toimittaa kortit fyysiseen ja älypuhelimen lompakkoon

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

CardPlus toimittaa kortit fyysiseen ja älypuhelimen lompakkoon

Julkaistu: 14.06.2013 klo 10:15
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

CardPlus Oy on kotimainen, täyden palvelun muovikorttitoimittaja, joka valmistaa  muovikortit avaimet käteen -periaatteella loppuasiakkaan lompakkoon. Uuden mobiilisovelluksen ansiosta lompakko voi kulkea mukana myös älypuhelimessa.
– Ydintoimintaamme on luoda kortti, joka keskustelee kortin liikkeellelaskijan järjestelmien kanssa. Tehtävämme on auttaa asiakasta kortin suunnittelussa, painatuksessa, korttiin tulevien tietojen jalostamisessa olipa kyseessä koodattu siru tai magneettiraita. Voimme määritellä miten kortti yksilöidään ja mitä sen mukana lähetetään, CardPlus Oy:n toimitusjohtaja Mikael Strang kertoo.

Asiantuntemusta ja toimitusvarmuutta

Yhtiössä on vankkaa asiantuntemusta hoitaa koko prosessi alusta loppuun. – Henkilöstöllämme on parinkymmenen vuoden kokemus alalta, joten sudenkuopatkin ovat hyvin tiedossa. Asiantuntemusta tarvitaan usein kun keskustellaan kortin yksilöinnistä. Tiedämme kuinka voidaan välttää turhat virheet ennen kuin on liian myöhäistä. Meillä on myös tekninen valmius ja kapasiteetti toimittaa nopeasti suuriakin määriä; jopa 50 000 korttia vuorokaudessa.

Mobiilikortti on aito

Uusinta uutta yhtiön palvelupaletissa on mobiilikortti ja siihen liittyvä LOMPAKKO® -matkapuhelinsovellus, joka tuo perinteiset muovikortit sähköisenä versiona loppukäyttäjän älypuhelimeen. LOMPAKKO® toimii Symbian^3-, Android-, iPhone- sekä Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä älypuhelimissa.

– Lähdimme kehittämään palvelua kortintarjoajan näkökulmasta. Muissa sovelluksissa kuluttaja itse rekisteröityy palveluun ja tilaa itselleen mobiilikortin, jolloin kortinhaltijan voi nimetä ihan miten vain. Meidän palvelussa kortteja voi vastaanottaa sovellukseen ainoastaan kun kortin liikkeellelaskija on sen asiakkaalleen lähettänyt. Näin kortin liikkeellelaskija voi olla varma tietojen oikeellisuudesta kortilla ja korttia voidaan käyttää asiakkaan tunnistamiseen.

Kustannustehokasta markkinointia
parhaimmillaan

Kortin liikkeellelaskija saa myös käyttöliittymän, jonka kautta asiakkaalle voi lähettää korttiin liittyviä tarjouksia, kuponkeja ja asiakasviestintää. Strang kertoo, että viestit kulkevat dataviesteinä eli ne ovat lähettäjälle käytännössä ilmaisia. – Tämä on kustannustehokasta markkinointia parhaimmillaan, sillä markkinointitoimet voi näin kohdentaa ilman ylimääräisiä kustannuksia suoraan asiakkaan taskuun.

Teksti: Mia Heiskanen

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi