Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Applen laajentuva valikoima näkyi Soneran huhtikuun puhelinmyynnissä

Sonera

Applen laajentuva valikoima näkyi Soneran huhtikuun puhelinmyynnissä

Julkaistu: 02.05.2016 klo 08:00
Julkaisija: Sonera

iPhone 6s piti kärkipaikan, uusi SE nousi vahvistamaan Applen menestystä Soneran huhtikuun puhelinmyynnissä.

Apple vahvisti asemiaan Soneran myydyimpien puhelinten listalla, kun uusi iPhone SE nousi listalle ja Apple vei kolme sijaa viiden kärjessä. Kuukauden himmeämmät mitalit jaetaan maaliskuussakin hyvin menestyneille Samsungin ja Microsoftin edullisille malleille.

”Applen pienemmällä näytöllä varustettu uutuus leventää iPhone-mallistoa, ja valikoimasta löytyy nyt monen hintakategorian puhelimia. Listan terävimmän kärjen perässä kisa tiivistyy ja vaihtelu lisääntyy, sillä useammalla merkillä on tarjota varsinkin keskihintaisten puhelinten luokassa hyvä valikoima suomalaisia kuluttajia miellyttäviä älypuhelimia”, arvioi Soneran laiteliiketoiminnan johtaja Markku Saranpää.

Soneran myydyimmät puhelimet huhtikuussa (suluissa sijoitus maaliskuussa)

1. (1.) Apple iPhone 6s
  2. (3.) Samsung Galaxy J5
  3. (4.) Microsoft Lumia 550
  4. ( - ) Apple iPhone SE
  5. (2.) Apple iPhone 5s
  6. (8.) Huawei Honor 7
  7. (5.) Samsung Galaxy S7 Edge
  8. (6.) Microsoft Lumia 650
  9. ( - ) Huawei P8 Lite
  10. ( - ) Sony Xperia M4

”Puhelin- ja tarvikemyynti kiihtyi jokavuotiseen tapaan kevättä kohti. Myyntiä vauhdittivat Sonera Kaupan huhtikuulle jatkunut syntymäpäiväkampanja sekä uusien myymälöiden avajaiset Jyväskylässä ja Oulussa. Lisäksi korottoman ja kuluttoman rahoituksen tuominen tarvikekaupan asiakkaille piristi muun muassa älykellojen kauppaa verkossa”, Saranpää sanoo.

Lisätiedot:

Johtaja Markku Saranpää, laiteliiketoiminta, Sonera
Puh. 0400 984 994, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain n. 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä Telia Company -konsernia. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliacompany.com