Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Älypuhelimen virransäästövinkki Yhdysvaltoihin matkaaville

Samsung Electronics Nordic

Älypuhelimen virransäästövinkki Yhdysvaltoihin matkaaville

Julkaistu: 11.07.2014 klo 08:53
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Yhdysvalloissa otetaan käyttöön uusi turvatarkastuskäytäntö tietyillä lentokentillä. Älypuhelimet ja muut elektroniset laitteet pyydetään kytkemään päälle turvatarkastuspisteessä. Tarkastusviranomainen TSA ilmoittaa, että virrattomia elektronisia laitteita ei saa enää lainkaan viedä koneeseen, joten hyvä virransäästötila voi tulla tarpeeseen. Lue lisää tästä.

Hyvä virransäästötila voi pelastaa matkustuspäivän

Samsungin Ultra Power Saving Mode -virransäästötila takaa, että akku kestää koko matkan ajan. Virransäästötila muuntaa näytön mustavalkoiseksi, sulkee tarpeettomat toiminnot ja pidentää valmiustilan akkukestoa huomattavasti. Laturin unohtaminen matkastakaan ei ole enää suuri ongelma, sillä matkustuspäivästä selviää yhdellä akun latauksella. Ultra Power Saving Mode -tilan ollessa kytkettynä akku kestää peräti 24 tuntia vain 10 prosentin akkuvarauksella.

Katso videoesittely Galaxy S5:N ja Galaxy S5 minin Ultra Power Saving mode -virransäästötilasta:

Lisätietoa Galaxy S5:sta

Listätietoa Galaxy S5 ministä

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 040 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista:www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki