Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » 7 uutta hotellia tarjoaa Zongaa

Julkaistu: 11.02.2011 klo 11:52
Julkaisija: Restel Oy

Zonga Mobile Wi-Fin palveluverkko laajenee

Zonga Mobile Wi-Fi, langaton - mukana kulkeva laajakaista - on nyt helposti saatavilla kaikissa yhdessätoista Restel-ryhmän hotellissa pääkaupunkiseudulla: Crowne Plaza Helsinki, Holiday Inn -hotellit, Cumulus-hotellit, Rantasipi Airport ja Hotelli Seurahuone Helsinki.

- Me haluamme pysyä kilpailijoiden edellä ja ajan tasalla tarjoamalla asiakkaillemme heidän tarpeensa täyttävät yhteysratkaisut. Ensimmäisen kuuden kuukauden aikana Zongan palvelu on todistanut tarpeellisuutensa. Asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä Zongaan ja me olemme innoissamme pystyessämme laajentamaan palvelun kattamaan kaikki pääkaupunkiseudun hotellimme, sanoo Restelin aluejohtaja Gabor Pusztai.

Hyödynnä Internetiä hotellin sisällä ja sen ulkopuolella

Hotellien Internet-tarjonta on muuttumassa. Useat suomalaiset hotellit siirtyvät kohti kansainvälistä mallia, jossa asiakkaat valitsevat Internetin eri käyttötarkoituksen mukaan. Hotellien näkökulmasta tämä mahdollistaa tarjonnan parantamisen ja laajentamisen. Asiakkaat hyötyvät muutoksesta parempana palvelun laatuna. Restel-ryhmän hotelleissa on kolme vaihtoehtoa: langallinen yhteys huoneessa, langaton yhteys hotellin alueella sekä Zonga Mobile Wi-Fi niille matkaajille, jotka tarvitsevat Internet-yhteyttä myös hotellin ulkopuolella.

- Restel on ollut meille erinomainen kumppani. He todella välittävät asiakkaistaan. Ei ole koskaan helppoa tuoda markkinoille täysin uutta palvelukonseptia, mutta hotellien työntekijöiden halu palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla on tehnyt Zongasta menestyksekkään ja kiinteän osan Restelin Internet-valikoimaa, pohtii Zongan toimitusjohtaja Janne Ilvespakka.

Lue lisää www.zonga.fi.

Ilkka Lassila, Zonga, Hallituksen puheenjohtaja