Etusivu » Tiedotteet » Talous » Yrityskauppa: BDO on ostanut IT-riskienhallintapalveluita tarjoavan Invisian Oy:n

BDO Oy

Julkaistu: 02.02.2016 klo 08:15
Julkaisija: BDO Oy

BDO vahvistaa osaamistaan IT-riskienhallintapalveluissa

Asiantuntijaorganisaatio BDO on ostanut IT-riskienhallintapalveluita tarjoavan Invisian Oy:n. Tammikuussa 2016 toteutuneen yrityskaupan myötä BDO vahvistaa teknologian ja tietoturvallisuuden liiketoiminta-alueen asiantuntemustaan ja palvelutarjontaansa.

- Digitalisaatio ja sen onnistunut hyödyntäminen on noussut lähes kaikilla toimialoilla keskeiseksi tekijäksi liiketoiminnan onnistumiselle. Lisäksi tilintarkastusasiakkaidemme tarpeet riippumattomille teknologianeuvonantopalveluille lisääntyvät jatkuvasti, BDO Oy:n toimitusjohtaja Hannu Riippi avaa yrityskaupan taustoja.

BDO haluaa tukea asiakkaitaan heidän oman liiketoimintansa sekä toimivien IT-palveluiden menestyksekkäässä yhdistämisessä.

Invisian Oy:n hallituksen puheenjohtaja Arto Pirisen mukaan yritysjohdon näkökulmasta tietojärjestelmiin ja niiden hyödyntämiseen liittyy paljon mahdollisuuksia, mutta myös riskejä esimerkiksi tietoturvallisuuden osalta.

- Invisianin ja BDO:n osaamisen yhdistäminen mahdollistaa monipuolisemman palveluvalikoiman tarjoamisen koko uudelle yhteiselle asiakaskunnallemme. Yhteistyössä voimme entistä paremmin vastata asiakkaidemme tarpeisiin, Pirinen valottaa.

Yrityskaupan myötä kaikkien Invisian Oy:n palveluksessa työskentelevien asiantuntijoiden sähköpostiosoitteet muuttuvat muotoon etunimi.sukunimi@bdo.fi ja uusi postiosoite on 8.2.2016 alkaen BDO:n Lauttasaaren toimisto, Vattuniemenranta 2, 00210 Helsinki. Käynnissä olevat asiakastoimeksiannot jatkuvat ennallaan.

Hannu Riippi
Toimitusjohtaja, BDO Oy

Arto Pirinen
Hallituksen puheenjohtaja, Invisian Oy

BDO on kasvava tilintarkastus-, vero- ja neuvonantopalvelujen asiantuntija. Palvelemme asiakkaitamme ympäri Suomen noin 150 henkilön voimin. Kansainvälisesti verkostomme lähes 64 000 asiantuntijaa tukevat asiakkaidemme toimintaa ja menestystä 154 maassa.

BDO on viidenneksi suurin tilintarkastus- ja asiantuntijapalveluita tuottava organisaatio sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Invisian on vuonna 2004 perustettu yksityinen yritys, joka tarjoaa liiketoimintalähtöistä IT-riskienhallintaa asiakkailleen Suomessa sekä kansainvälisissä asiakasprojekteissa. Yritys on auttanut asiakkaitaan mm. monitoimittajaympäristön haasteissa ja koordinoinnissa sekä IT-infran uudistusprojekteissa ja –muutoksissa. Yhtiöllä on vahvaa erityisosaamista myös tietoturvallisuuden haasteisiin liittyen.