Etusivu » Tiedotteet » Talous » VRP: Sami Somero VRP Etelä-Suomen toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi

VRP

VRP: Sami Somero VRP Etelä-Suomen toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi

Julkaistu: 21.06.2016 klo 09:55
Julkaisija: VRP

VRP Rakennuspalvelut Oy on nimittänyt Sami Someron VRP Etelä-Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi 1.7.2016 lähtien. Hänellä on monipuolinen rakennusalan osaaminen ja kokemus. Sami Somero on viimeksi toiminut Lemminkäinen Talo Oy:n asuntolinjan johtajana. Hän on aiemmin toiminut asiantuntija- ja johtotehtävissä muun muassa SRV:n, Westpron ja VVO:n palveluksessa. Somerosta tulee nimityksen myötä myös VRP Etelä-Suomi Oy:n osakas ja VRP Rakennuspalvelut -konsernin johtoryhmän jäsen. VRP Rakennuspalvelut Oy yhtiöitti alueelliset toimintonsa kolmeksi tytäryhtiöksi vuonna 2015.

Sami Someron nimitys VRP Etelä-Suomi Oy:n johtoon tukee VRP Rakennuspalvelut Oy:n kasvu- ja kehitystavoitteita. ”Vahvistamme toimintaamme tehokkaiden ja alueensa hyvin tuntevien ihmisten ja yhtiöiden kautta. Uudistuotannon ohella olemme erityisen vahvoja vaativassa korjausurakoinnissa”, VRP Rakennuspalvelut -konsernin toimitusjohtaja Markus Tanninen kertoo. Konsernin alueyhtiöt ovat VRP Länsi-Suomi, VRP Keski-Suomi ja VRP Etelä-Suomi.

Lisätietoja antaa:

Markus Tanninen
Konsernijohtaja
VRP Rakennuspalvelut Oy
markus.tanninen@vrp.fi

VRP verkossa
vrp.fi
LinkediIn

VRP - Hyvän rakentaja

VRP Rakennuspalvelut Oy on vahvaan ammattiosaamiseen ja vastuulliseen toteutukseen tukeutuva suomalainen rakennusliike. Sen erityisosaamista ovat vaativa korjausrakentaminen, teollisuus- ja liikerakentaminen sekä KVR-urakointi ja oma asuntotuotanto. Vuonna 1985 perustetun rakennusliikkeen liikevaihto vuonna 2015 oli noin 37 milj. euroa ja henkilöstön määrä noin 130.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki