Etusivu » Tiedotteet » Talous » VRP rakentaa maisemakerrostalon Jyväskylän Äijälänsalmeen

VRP

VRP rakentaa maisemakerrostalon Jyväskylän Äijälänsalmeen

Julkaistu: 26.05.2016 klo 09:07
Julkaisija: VRP

VRP Rakennuspalvelut Oy rakentaa Jyväskylän Äijälänsalmen upeisiin maisemiin 25 asunnon kerrostalokohteen. Äijälänsalmi sijaitsee vuoden 2014 asuntomessualue Äijälänrannan läheisyydessä Jyväsjärven rannalla. Arkkitehtuuritoimisto AT:n suunnittelema maisemakerrostalo sijoittuu Jyväsjärven ja Päijänteen yhdistävään Äijälänjoen miljööseen. Alueelta on nopea kulkuyhteys keskustaan autolla, pyörällä tai bussilla. Asuinalueen ja Viherlandian palvelut ovat kävelyetäisyydellä.

Rakennusbuumi näkyy Jyväskylän seudullakin

VRP Keski-Suomi Oy:n toimitusjohtaja Ville Marjakoski on tyytyväinen rakennusalan aktivoitumiseen.
– Meillä on tällä hetkellä Jyväskylän seudulla yhdeksän työmaata, keskustassa rakennetaan palvelutaloa, Kinkomaalla kauppaa ja nyt alkava Äijälänsalmen kohde työllistää 10–15 rakennusalan ammattilaista. Äijälänsalmessa olisi kahden vuoden hanke asuntopuolen mestarille.
Rakentamisen nousukausi on uutisoitu valtakunnallisesti mediassa. Myös Jyväskylän asuntomarkkinassa alkaa näkyä merkkejä piristyneestä kysynnästä.
    Enemmän olisi tekemistä, kuin mihin tekijät riittävät. Tällä hetkellä VRP hakee työnjohtoa Keski-Suomen työmaille.
– Meillä on hyvä työilmapiiri ja kannustamme itsenäiseen työotteeseen. Kokenut ja motivoitunut rakennusammattilainen ymmärtää itsekin laadukkaan työn merkityksen. Firmalla on juuri nyt vahvat kasvunäkymät ja töitä riittää useammallekin osaajalle. Teemme hommat kunnolla ja aikataulussa, koska tyytyväinen asiakas on paras referenssi, kertoo työpäällikkö Toni Torpakko.

Yhtiöittäminen 2015 on luonut uutta liiketoimintaa

VRP yhtiöitti alueelliset toimintonsa heinäkuussa 2015. VRP Keski-Suomi jatkaa Vaajakosken Rakennuspalveluiden menestyksekästä kasvutarinaa, VRP Länsi-Suomi on saanut hyvän sijan Pirkanmaalla ja tällä hetkellä kasvua haetaan Etelä-Suomen rakennusmarkkinoilta.
– Strateginen liikkeemme oli hyvä ja oikein ajoitettu. Paikallisuus on valttia rakennusalalla. Meillä on tehokas organisaatio, ihmiset tuntevat alueen ja olemme tehneet liiketoiminnan kannalta oikeita päätöksiä kohteistamme. Olemme päässeet hyvin kasvuun kiinni ja uskomme sen jatkuvan, toteaa VRP:n konsernijohtaja Markus Tanninen.

Toimitusjohtaja Ville Marjakoski, VRP Keski-Suomi Oy, p. 040 3100 337

Tutustu Äijälänsalmen Tiiraan
Katso kuvia kohteistamme Flickr-kuvapankista
VRP YouTube
VRP Facebook
VRP LinkedIn

VRP - Hyvän rakentaja

VRP Rakennuspalvelut Oy on vuonna 1985 perustettu kokenut ja vahva suomalainen rakennusliike. Erityisosaamistamme  ovat vaativa korjausrakentaminen, teollisuus- ja liiketilarakentaminen, KVR-urakointi ja oma asuntotuotanto. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 36 miljoonaa euroa, ja henkilöstöömme kuuluu 130 ammattilaista.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki